Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Advies hardheid instelling KW Street Comfort schroefset

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    44
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Advies hardheid instelling KW Street Comfort schroefset

    Beste Audi-rijders,

    Na wat onderzoek, mede op dit forum, heb ik voor mij nieuwe Audi A3 8V S-Line Limousine een schroefset gekocht. Omwille van behoud van comfort heb ik gekozen voor de KW Street Comfort. De auto wordt verlaagd op basis van 19 inch 235/35/19 nieuw model RS6 velgen.

    De Audi dealer gaat deze set monteren en gaat e.e.a. opnieuw uitlijnen. Men heeft er een zaterdagochtend voor ingepland. Ik zal zelf aanwezig zijn om de hoogte en hardheid te bepalen. Echter, de KW Importeur voor Nederland vertelde mij dat voor een verstelling van de hardheid van de achterste veerpoten e.e.a. volledig gedemonteerd moeten worden. Helemaal niet praktisch en zeker niet als je bedenkt dat ik dealer gewoon moeten gaan betalen voor dit alles.

    Af fabriek wordt de schroefset ingesteld geleverd (de stand van de voorste veerpoten is wat anders dan de achterste). Idealiter werk ik toe naar een hardheidinstelling die ongeveer gelijk is aan de mijn huidige S-Line onderstel.

    Wie heeft er ervaring met de KW Streek Comfort schroefset en het instellen/vinden van de juiste hardheid?
    Kunnen jullie een bepaalde instelling adviseren?

    Bij voorbaat dank voor jullie advies!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Post Re: Advies hardheid instelling KW Street Comfort schroefset

    Heb zelf de street comfort op audi A3 berline 14 TFSI COD Stronic, bij mij staat deze op 8. Zowel van voor als achteraan. comfort is mijn gevoel heel goed en niet alleen mijn gevoel. Meesten hebben het zelfs niet door en als ik het dan zeg dan verschieten ze en vinden ze het meestal beter dan hun eigen wagen ! Heb 225/35/19 liggen.
    Laatst gewijzigd door Benpeg; 20-10-16 om 10:32.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •