Pagina 270 van 379 EersteEerste ... 170220260266267268269270271272273274280320370 ... LaatsteLaatste
Resultaten 5.381 tot 5.400 van de 7569

Onderwerp: Het grote Poets-Praatgroep topic

  1. #5381
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Mag je blij zijn dat koeien niet kunnen vliegen.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  2. #5382
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Verdorie dit weekend de (nieuwe)auto naast een sprinkler laten staan, volgens mij was het water nogal 'hard'. Heb hem daarna nog even door de wasstraat (sorry, vloeken in de kerk) gehaald, maar heb nu nog overal ronde kringen op het dak en motorkap. Gelukkig niet heel zichtbaar, maar toch.

    Heb maar vast 'meguiars water spot remover' gekocht en zal het dit weekend eens proberen. Hebben jullie nog advies bij 'water spots'?
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  3. #5383
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BenJoep Bekijk Berichten
    Verdorie dit weekend de (nieuwe)auto naast een sprinkler laten staan, volgens mij was het water nogal 'hard'. Heb hem daarna nog even door de wasstraat (sorry, vloeken in de kerk) gehaald, maar heb nu nog overal ronde kringen op het dak en motorkap. Gelukkig niet heel zichtbaar, maar toch.

    Heb maar vast 'meguiars water spot remover' gekocht en zal het dit weekend eens proberen. Hebben jullie nog advies bij 'water spots'?
    Echt watervlekken of van die "mooie" ronde kringen die je in de zon ziet, de zg swirls... want dat is lastiger zul je toch moeten polijsten.
    Waterspots krijg je wel weg met een quick detailer.
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  4. #5384
    BenJoep's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Leeftijd
    43
    Posts
    216
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kilometervreter Bekijk Berichten
    Echt watervlekken of van die "mooie" ronde kringen die je in de zon ziet, de zg swirls... want dat is lastiger zul je toch moeten polijsten.
    Waterspots krijg je wel weg met een quick detailer.
    Heb gisteren nog even zitten lezen en kwam inderdaad tegen dat je meerdere types hebt. Ik hoop dat ik type I heb, maar denk eerlijk gezegd dat het de type II is. Eerst maar even met 'spot remover' proberen en als dat niet lukt dan ga ik wel even langs de poetser.
    | Audi A3 Sportback 8V Ambition Pro-Line S 1.4TFSI (140pk) CoD |

  5. #5385
    Paladore's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    60
    Posts
    341
    Kudos
    106
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Vogel vangen en met zijn neus in de poep stoppen. Werkte bij mijn hond ook.
    Hahahaha, geweldig, gaan we doen!
    Audi 80 B4 + Infiniti FX35
    Audi A2 1.6FSI S-Line...verkocht

    Audi A6 2.7TDI Quattro S-Line... BeHartoged! ...verkocht


  6. #5386
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Dit weekend is het echt weer ervoor: auto wassen/poetsen. Hij is namelijk erg BAH! Ik schaam me wel een beetje, aangezien ik begin deze maand al de spullen van Carclean heb ontvangen en nimmer heb gebruikt.

    Hopelijk komt het er dit weekend wel van en zal ik een verslagje schrijven.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  7. #5387
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Dit weekend is het echt weer ervoor: auto wassen/poetsen. Hij is namelijk erg BAH! Ik schaam me wel een beetje, aangezien ik begin deze maand al de spullen van Carclean heb ontvangen en nimmer heb gebruikt.

    Hopelijk komt het er dit weekend wel van en zal ik een verslagje schrijven.
    Foei TyCorZ.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  8. Ad
  9. #5388
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Even een verslagje van mijn poetsavonturen...http://www.audiforum.nl/forum/audifo...ml#post1581873
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  10. #5389

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Sow vandaag de auto met de nieuwe glaze en sealant/wax die ik op de meeting vorige week heb gekocht op de auto gezet.

    Het resultaat is echt fenomenaal. De auto is nog nooit zooooooooooo glad geweest als hij nu is.

    Ben erg benieuwd of deze wax nu wel langer stand houd dan een paar weken met de NXT2.0 van MG.
    Hai Jockjam,
    goed om te zien dat ik niet de enige "freak" ben die een partytent opzet om de boel te poetsen

    Eerst de Q5 in de MOHS Q en als dat bevalt de S5 cabrio ook nog even onder handen nemen

    20140727_073915.jpg20140727_074010.jpg

  11. #5390
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matsoe Bekijk Berichten
    Hai Jockjam,
    goed om te zien dat ik niet de enige "freak" ben die een partytent opzet om de boel te poetsen

    Eerst de Q5 in de MOHS Q en als dat bevalt de S5 cabrio ook nog even onder handen nemen

    20140727_073915.jpg20140727_074010.jpg
    Whaha idd leuk om te zien dat er meerdere zijn die een hele tent opzetten ervoor
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  12. #5391
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Ik sta niet in een tentje...😀

    Vandaag eens wat anders gedaan, de caravan gepoetst met nattys en het dak even licht gepolijst.

    Nieuwe banden erop en kunststof delen behandeld met diverse middelen. Staat er weer als nieuw bij en zo mag hij mee op vakantie naar italie, jammer dat de wagen maar een trekhaak heeft😉
    tevens de laatste vakantie voor deze audi... Hij krijgt een mooie b8 als vervanging😎
    image.jpg
    Laatst gewijzigd door Coen Bergmans; 28-07-14 om 21:12.
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

  13. #5392
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Afgelopen weekend druk geweest met het gemotoriseerde spul. Eerst de A2 gefoamed, gewassen en gepolijst met mezzo op wit, zat niet heel veel narigheid op. Daarna in de mother's FX wax gezet. Banden met Iron-x veel apc en daarna wheelwax erop en banden in de PERL:



    Daarna de kever de garage uitgereden, was al 2 jaar niks meer aan gedaan, recent weer gekeurd dus we kunnen de weg weer op. Maar de lak wat dus ook behoorlijk mat geworden. Eerste gewassen natuurlijk, daarna met Mezzo op een oranje pad de hele auto behandeld (best lastig met al die randjes hoekjes etc) en daarna ook in de mother's fx wax gezet. Omdat de lak toch al niet meer 100% is niet meer met finale nabehandeld. Het is een auto van 45 jaar oud en dat hoeft niet meer 100% te zijn. Gaat me om de glans. De wieldoppen bumpers etc. behandeld met mother's polisch. Banden ook in de PERL gezet:



    Toen de A3 nog even gewassen en de bandjes in de PERL gezet, deze is 1,5 maand geleden volledig onder handen genomen dus verder weinig werk aan:


    Toen alles terug op de plaats gezet en in de tuin verder gegaan met de motor:


    De motor ook gefoamed en gewassen. Daarna alle kappen licht gepolijst met finale op een groene pad. Had weinig nodig, lichte swirls. Daarna afgewerkt met pb black hole en een waxje:


    Mijn motorkleding even geschobt en daarna behandeld met gliptone, is dat ook weer mooi mat:


    Geen foto van nu maar overzichtsplaatje van de motor nadat ik deze afgelopen winter voor het eerste gepolijst had (na aankoop):
    Laatst gewijzigd door emiel10; 31-07-14 om 12:34.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  14. #5393
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Vandaag ook maar eens de auto gedaan.
    Vanmiddag de binnenkant, leder met gliptone en de kunsstof delen met pb naturlook.
    Vanavond de buitenkant gewassen en met QD erover hern gegaan
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  15. #5394
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    @emiel10 WOW! Dat zijn veel gemotoriseerde spullen netjes gedaan hoor! Kwa schoonmaken Ik heb net plek voor twee auto's voor de deur, dus laat staan een motor en kever.
    Laatst gewijzigd door TyCorZ; 01-08-14 om 19:03.
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  16. #5395
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Dankje. Ik had hier ook maar een oprit. Heb een metertje tuin opgeofferd voor een dubbele oprit en de garage is 6,5 meter lang dus de kever en de motor passen daar prima samen in. Als ik echt aan het klussen ben moeten ze overigens wel even eruit maar heb voor het huis ook nog plaats genoeg om te parkeren. Voordeel van een hoekwoning aan een doodlopend hofje
    Laatst gewijzigd door emiel10; 01-08-14 om 19:47.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  17. #5396

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Er zijn genoeg gekken. Caravan detailen, party tenten opzetten, 4 voertuigen in één weekend + de leren onderbroek . I lov It
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  18. #5397
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    En het mooie is dat je de buren ook aansteekt, mijn buurman heeft een Volvo V70 en deed er weinig tot niks aan.

    Nu begint hij hem zelf elke week te wassen en gisteren heeft hij de velgen van zijn schoonvader staan schoonmaken haha, geweldig!
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

  19. #5398
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Ik heb tegenwoordig (voor een prikkie) een 2e plek in de parking onder mijn appartement geregeld. Die ga ik nog wel invullen met een leuke bedrijfsauto (weet nog niet wat), maar voorlopig kan ik mijn auto op twee plekjes parkeren en ik mag van de huisbaas mijn auto ook wassen in de garage. Gezien de woonsituatie best ideaal, in mijn appartement tap ik twee flinke emmers warm water voor het wassen en voor het naspoelen tap ik even uit de brandweerslang in de garage. Als ik me op een gegeven moment ga overgeven aan het machinaal polijsten is er ook stroom. Wat betreft de buren, die kunnen het wel waarderen dat mijn auto er doorgaans redelijk gelikt bij staat, ik heb ze echter nog niet echt kunnen motiveren om hun eigen wagens wat beter te onderhouden, ook een hopeloze zaak zoals je ziet op de foto Dat microjapannertje wat eerst links van me stond was echt hopeloos, daar zat geen één recht paneel in. Ook al sta ik er nu wat asociaal bij, het geeft wel een "veilig" gevoel

    wasbeurtje.jpg
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  20. #5399

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    Ik heb tegenwoordig (voor een prikkie) een 2e plek in de parking onder mijn appartement geregeld. Die ga ik nog wel invullen met een leuke bedrijfsauto (weet nog niet wat), maar voorlopig kan ik mijn auto op twee plekjes parkeren en ik mag van de huisbaas mijn auto ook wassen in de garage. Gezien de woonsituatie best ideaal, in mijn appartement tap ik twee flinke emmers warm water voor het wassen en voor het naspoelen tap ik even uit de brandweerslang in de garage. Als ik me op een gegeven moment ga overgeven aan het machinaal polijsten is er ook stroom. Wat betreft de buren, die kunnen het wel waarderen dat mijn auto er doorgaans redelijk gelikt bij staat, ik heb ze echter nog niet echt kunnen motiveren om hun eigen wagens wat beter te onderhouden, ook een hopeloze zaak zoals je ziet op de foto Dat microjapannertje wat eerst links van me stond was echt hopeloos, daar zat geen één recht paneel in. Ook al sta ik er nu wat asociaal bij, het geeft wel een "veilig" gevoel

    wasbeurtje.jpg
    Ideaal 2 plekjes voor je 911!! Trouwens wel een aardig contrast in auto's..
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  21. #5400
    jebege's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    743
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Het grote Poets-Praatgroep topic

    Heb Vincent even mijn uitlaat renovatie laten bewonderen en gelijk
    maar een mini-"poets"meeting bij @ketelapper aan vast geknoopt

    Toch wel mooi zo 2x S4


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •