Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Blog

  1. #1

    Standaard Blog

    Hoi allen!

    Onlangs heb ik een blog opgezet waar ik verschillende projecten omtrent m'n A3 deel. Wellicht zit er iets interessants tussen voor jullie.
    http://blog.mischaa.com

    Feedback is altijd welkom!

    Mischa

  2. #2
    A3BMM's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Blog

    Vet dat je gewoon het zelf bent gaan proberen. Zo zijn de vakmannen en -vrouwen ook begonnen!

    Trouwens, wij hebben ooit contact gehad over een multifunctionele 3-spaaks stuur via Marktplaats en vervolgens op de app. Je foto kwam me bekend voor. Ik zie dat het in ieder geval gelukt is met een nieuw stuurtje!
    Laatst gewijzigd door A3BMM; 27-01-17 om 23:56.

  3. #3

    Standaard Re: Blog

    Ha! Wat cool dat je dit ziet. Het is zeker gelukt met het stuur. Ik had volgens Autoparts Veghel de goede sleepring en stuurwiel module. Alleen andere airbag kabel besteld en hoppa! Works like a charm. Binnenkort nog een blog over schrijven.

    Ben je zelf ook actief met sleutelen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

  4. #4
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Blog

    Leuk man, zal je blog in de gaten houden.

  5. #5
    A3BMM's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Blog

    Ah mooi dat het is gelukt! Ziet er ook goed uit. Zelf kan ik genieten van het observeren van sleutelwerk, ik doe zelf geen ingewikkelde dingen. Ben de type die kleinere dingen zelf doet, maar die de grote onderhoud en reparaties bij je uitbesteed en daarbij echt over je schouders kijkt uit nieuwsgierigheid. Vind het wel leuk om het e.e.a. te leren.


  6. #6

    Standaard Re: Blog

    Ha, wat cool! En dan stiekem denken of ze het wel goed doen? Dat heb ik soms wel eens een beetje, terwijl je weet dat ze 't al jaren doen. Tof!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

  7. #7
    A3BMM's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Posts
    48
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Blog

    Hahaha, ik geloof dat wijsheid begint bij het in twijfel trekken van zaken. Ik betrap mezelf dat ik toch tr vaak naïef ben. Later wanneer ik toch merk dat iets niet goed is gegaan, hoor ik mezelf altijd denken "ik had mijn twijfel toch uit moeten spreken!". Moet werken aan mijn wijsheid haha.

  8. Ad
  9. #8
    kobold's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Posts
    96
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Blog

    Mooie blog en leuk om te zien dat je gepassioneerd bent in het sleutelen. Doet mij een beetje denken aan hoe ik begonnen ben. Pas op: het is een ziekte en gaat van kwaad tot erger

    Je blog ga ik zeker volgen, ik ben zeker benieuwd hoe het wrappen afloopt en hoe de kwaliteit is.
    A5 Sportback 2.0 TDI H6 S-Line - Phantom Black
    VCDS regio Brabant

  10. #9

    Standaard Re: Blog

    Verhuist naar mischaknutselt.nl


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •