Pagina 42 van 43 EersteEerste ... 32383940414243 LaatsteLaatste
Resultaten 821 tot 840 van de 860

Onderwerp: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

  1. #821
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Dat is zeer zeker waar. Als het risico bestaat dat ze wel kunnen buigen maar dan tijdens het rijden kunnen breken, dan zou ik het ook niet doen nee. Als het alleen om het buigen gaat (en als dat dus lukt)...
    Gevaar is idd dat ze breken na buigen. Vandaar beter nieuwe en die gelijk goed gappen. Zijn de kosten toch niet.
    '01 rs4 641 ps

  2. #822

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Mischien zijn de bkr7e-11 ook zonder 11 te krijgen dat is beter. Gewoon bkr7e dus en dan op 0,7/0.6 mm doen.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  3. #823
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    ik heb heel scheel gekeken er zitten denso iridium ik27 bougies in.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Mischien zijn de bkr7e-11 ook zonder 11 te krijgen dat is beter. Gewoon bkr7e dus en dan op 0,7/0.6 mm doen.
    '01 rs4 641 ps

  4. #824

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!



    Ik ben meer fan van de goedkope Ngk BKR*E bougies. Of je hittegraat 7 of 8 moet gebruiken durf ik van hier niet te zeggen dan. Na een run moet je de bougie elektrode bekijken aan de hand daar van kan je zien of je wel of niet een koelere bougie moet gebruiken. Ik heb bij 513pk BKR7E gebruikt. Toen bij 590pk ben ik een graatje koeler gegaan. De BKR8E-11 dus. Nu op 709Pk gebruik ik nog steeds de BKR8E-11 op 0.6/7 mm.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  5. #825
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    OK goed te weten. Iridiums zouden de bom moeten zijn, ik kijk ff hoe het zich ontvouwt met een verse tank benzine.
    Inmiddels een nieuw probleem er bij. Allerlei electronische problemen. Na wat zoekwerk het herleid naar het contactslot. Ding er uit gehaald; kapot is hij zeker. Nieuwe besteld en hopen dat het daarmee weer opgelost is.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    '01 rs4 641 ps


  6. #826
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    OK goed te weten. Iridiums zouden de bom moeten zijn, ik kijk ff hoe het zich ontvouwt met een verse tank benzine.
    Inmiddels een nieuw probleem er bij. Allerlei electronische problemen. Na wat zoekwerk het herleid naar het contactslot. Ding er uit gehaald; kapot is hij zeker. Nieuwe besteld en hopen dat het daarmee weer opgelost is.
    HELAAS geen 100% fix met deze fix. De airco doet het nu soms; andere gekkigheden lijken wel weg. Volgende stap is de kabelboom doormeten. Het zit 'm in die dradenbende onder het stuur. fijn..
    '01 rs4 641 ps

  7. #827

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Wat heb je precies voor problemen?
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  8. Ad
  9. #828
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    HELAAS geen 100% fix met deze fix. De airco doet het nu soms; andere gekkigheden lijken wel weg. Volgende stap is de kabelboom doormeten. Het zit 'm in die dradenbende onder het stuur. fijn..
    je hebt de massapunten aldaar al wel nagekeken? en het x-relais?


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  10. #829
    Richard V8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Mooi Kanon Joris,

    Hoeveel pk heeft dit kanon?

    Zag op de foto,dat er een Porsche blok in ligt,is dit standaard ingebouwd?

    Groet,Richard

  11. #830
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard

    Da's een klassieker! In mijn 80 zit nu het 4e nieuwe contactslot...

    Succes met zoeken. Alles al eens geheel gereset (Accu pool los)?
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  12. #831
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Wat heb je precies voor problemen?
    Ik had allerlei vreemde problemen, zoals een electrisch raam dat soms niet werkte, de startonderbreker die beweerde dat de sleutel niet goed was, de koplampen deden het soms niet, meestal de linker en de headunit van de airco dood. Die heeft het weken niet gedaan, na vervangen van de (duidelijk) kapotte contactschakelaar is alleen de headunit van de airco nog dood. Soms gaat hij ineens wel aan en valt daarna weer weg. Er zit dus ergens iets niet goed in de kabelboom, maar waar is een beetje lastig zoeken. Ik wilde eerst een massakabel vanaf de minpool van de accu rechtstreeks op de aarde van de unit zetten, kijken of hij dan meteen aan gaat.
    '01 rs4 641 ps

  13. #832
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan Bekijk Berichten
    je hebt de massapunten aldaar al wel nagekeken? en het x-relais?
    Massapunten lijken ok, xrelais is ook goed denk ik want als dat stuk is heb je geen wissers meer. Die doen het gewoon.
    '01 rs4 641 ps

  14. #833
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnout Bekijk Berichten
    Da's een klassieker! In mijn 80 zit nu het 4e nieuwe contactslot...

    Succes met zoeken. Alles al eens geheel gereset (Accu pool los)?
    Ik zou de rs ook 's checken dan. Ze gaan allemaal stuk. Gaan die nieuwe zwarte ook stuk ja?
    '01 rs4 641 ps

  15. #834
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard V8 Bekijk Berichten
    Mooi Kanon Joris,

    Hoeveel pk heeft dit kanon?

    Zag op de foto,dat er een Porsche blok in ligt,is dit standaard ingebouwd?

    Groet,Richard
    Lijkt wel een marktplaats advertentie, al wordt daar een 1.6je al kanon genoemd
    Mijn raket had op de dyno 556,8 PK
    'porsche' blok is een beetje overdreven, het is een audiblok wat door porsche wat opgewaardeerd werd. Alle porsche delen zijn er inmiddels wel af, anders haal je dit vermogen niet.
    '01 rs4 641 ps

  16. #835

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Ik had allerlei vreemde problemen, zoals een electrisch raam dat soms niet werkte, de startonderbreker die beweerde dat de sleutel niet goed was, de koplampen deden het soms niet, meestal de linker en de headunit van de airco dood. Die heeft het weken niet gedaan, na vervangen van de (duidelijk) kapotte contactschakelaar is alleen de headunit van de airco nog dood. Soms gaat hij ineens wel aan en valt daarna weer weg. Er zit dus ergens iets niet goed in de kabelboom, maar waar is een beetje lastig zoeken. Ik wilde eerst een massakabel vanaf de minpool van de accu rechtstreeks op de aarde van de unit zetten, kijken of hij dan meteen aan gaat.
    Het is alweer een tijd geleden (denk een jaar of 5) maar ik heb ook wel eens problemen met de airco gehad. Die van mij bleef aan staan als ik het contact uit zetten. Als ik het me goed herinner zat er toen sluiting in de kabelboom van de achterklep waar hij scharniert. Misschien het controleren waard.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  17. #836
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Het is alweer een tijd geleden (denk een jaar of 5) maar ik heb ook wel eens problemen met de airco gehad. Die van mij bleef aan staan als ik het contact uit zetten. Als ik het me goed herinner zat er toen sluiting in de kabelboom van de achterklep waar hij scharniert. Misschien het controleren waard.
    Thanx ik zal 's kijken daar. Het is nu zo dat als ik wat zit te rommelen in die dradenbende onder het stuur hij ineens tot leven komt, dus ik vermoed dat de problemen daar zitten.
    '01 rs4 641 ps

  18. #837

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Thanx ik zal 's kijken daar. Het is nu zo dat als ik wat zit te rommelen in die dradenbende onder het stuur hij ineens tot leven komt, dus ik vermoed dat de problemen daar zitten.
    Meten is weten he

    Maar als je nog delen nodig heb moet je het maar even zeggen. Ik heb bij mij alles er uit getrokken.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  19. #838
    Richard V8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    60
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Cool Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Wow 556,8 pk,dat wil wel voor uit!

    Ik was altijd een BMW man,maar de laatste jaren,ben ik steeds meer een Audi man geworden.

    Mijn werkgever rijd in een RS6,daar heb ik ook al eens in mogen rijden(echt een kanon)mijn oude werkgever was laatst op bezoek,die rijd nu in een nieuwe Audi Q7 4.2 V8 TDI is ook een hele mooie auto,voorzien van alle optie's,en wil ook wel van zijn plek(ook een stuk in mogen rijden).

    Nooit gedacht dat ik nog eens een Audi man zou worden.

    Groet,Richard

  20. #839
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    Ik zou de rs ook 's checken dan. Ze gaan allemaal stuk. Gaan die nieuwe zwarte ook stuk ja?
    Bij de RS is alles nog OK. Ik voelde het de afgelopen keren aankomen doordat de sleutel niet meer mooi ronddraaide. Geluid, extra weerstand zulke dingen. Dat leidde er de eerste keer toe dat de metalen pen van het slot dat deze schakelaar bedient afbrak . Dan ben je ver van huis, zo's slot eruit halen is geen leuk werkje.
    In mijn 80 waren ze allemaal zwart. ETKA meldt dat het allemaal hetzelfde ding is, dus ja, die gaan ook stuk. Zelfde probleem: behuizing scheurt onder de kracht van de veer die erin zit. Ik heb in de 80 een tijdje met een schroevendraaier de schakelaar bedient, werkt prima
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  21. #840
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: RS2 Update Eindelijk resultaat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnout Bekijk Berichten
    Bij de RS is alles nog OK. Ik voelde het de afgelopen keren aankomen doordat de sleutel niet meer mooi ronddraaide. Geluid, extra weerstand zulke dingen. Dat leidde er de eerste keer toe dat de metalen pen van het slot dat deze schakelaar bedient afbrak . Dan ben je ver van huis, zo's slot eruit halen is geen leuk werkje.
    In mijn 80 waren ze allemaal zwart. ETKA meldt dat het allemaal hetzelfde ding is, dus ja, die gaan ook stuk. Zelfde probleem: behuizing scheurt onder de kracht van de veer die erin zit. Ik heb in de 80 een tijdje met een schroevendraaier de schakelaar bedient, werkt prima
    Dat is bij de rs2 lastig, ik heb een af fabriek startonderbreker.
    '01 rs4 641 ps

Pagina 42 van 43 EersteEerste ... 32383940414243 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •