Mischien zijn de bkr7e-11 ook zonder 11 te krijgen dat is beter. Gewoon bkr7e dus en dan op 0,7/0.6 mm doen.
Ik ben meer fan van de goedkope Ngk BKR*E bougies. Of je hittegraat 7 of 8 moet gebruiken durf ik van hier niet te zeggen dan. Na een run moet je de bougie elektrode bekijken aan de hand daar van kan je zien of je wel of niet een koelere bougie moet gebruiken. Ik heb bij 513pk BKR7E gebruikt. Toen bij 590pk ben ik een graatje koeler gegaan. De BKR8E-11 dus. Nu op 709Pk gebruik ik nog steeds de BKR8E-11 op 0.6/7 mm.
OK goed te weten. Iridiums zouden de bom moeten zijn, ik kijk ff hoe het zich ontvouwt met een verse tank benzine.
Inmiddels een nieuw probleem er bij. Allerlei electronische problemen. Na wat zoekwerk het herleid naar het contactslot. Ding er uit gehaald; kapot is hij zeker. Nieuwe besteld en hopen dat het daarmee weer opgelost is.
Ik had allerlei vreemde problemen, zoals een electrisch raam dat soms niet werkte, de startonderbreker die beweerde dat de sleutel niet goed was, de koplampen deden het soms niet, meestal de linker en de headunit van de airco dood. Die heeft het weken niet gedaan, na vervangen van de (duidelijk) kapotte contactschakelaar is alleen de headunit van de airco nog dood. Soms gaat hij ineens wel aan en valt daarna weer weg. Er zit dus ergens iets niet goed in de kabelboom, maar waar is een beetje lastig zoeken. Ik wilde eerst een massakabel vanaf de minpool van de accu rechtstreeks op de aarde van de unit zetten, kijken of hij dan meteen aan gaat.
Lijkt wel een marktplaats advertentie, al wordt daar een 1.6je al kanon genoemd
Mijn raket had op de dyno 556,8 PK
'porsche' blok is een beetje overdreven, het is een audiblok wat door porsche wat opgewaardeerd werd. Alle porsche delen zijn er inmiddels wel af, anders haal je dit vermogen niet.
Het is alweer een tijd geleden (denk een jaar of 5) maar ik heb ook wel eens problemen met de airco gehad. Die van mij bleef aan staan als ik het contact uit zetten. Als ik het me goed herinner zat er toen sluiting in de kabelboom van de achterklep waar hij scharniert. Misschien het controleren waard.
Wow 556,8 pk,dat wil wel voor uit!
Ik was altijd een BMW man,maar de laatste jaren,ben ik steeds meer een Audi man geworden.
Mijn werkgever rijd in een RS6,daar heb ik ook al eens in mogen rijden(echt een kanon)mijn oude werkgever was laatst op bezoek,die rijd nu in een nieuwe Audi Q7 4.2 V8 TDI is ook een hele mooie auto,voorzien van alle optie's,en wil ook wel van zijn plek(ook een stuk in mogen rijden).
Nooit gedacht dat ik nog eens een Audi man zou worden.
Groet,Richard
Bij de RS is alles nog OK. Ik voelde het de afgelopen keren aankomen doordat de sleutel niet meer mooi ronddraaide. Geluid, extra weerstand zulke dingen. Dat leidde er de eerste keer toe dat de metalen pen van het slot dat deze schakelaar bedient afbrak . Dan ben je ver van huis, zo's slot eruit halen is geen leuk werkje.
In mijn 80 waren ze allemaal zwart. ETKA meldt dat het allemaal hetzelfde ding is, dus ja, die gaan ook stuk. Zelfde probleem: behuizing scheurt onder de kracht van de veer die erin zit. Ik heb in de 80 een tijdje met een schroevendraaier de schakelaar bedient, werkt prima