Pagina 22 van 31 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 440 van de 609

Onderwerp: Audi Competition naar 350 pk Audi S2 (upd p27 Video's!)

  1. #421

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Y0®iZz Bekijk Berichten
    Ja heb de distri vrij strak gezet, en de rest ook. Zal misschien eens kijken of het iets losser kan.
    duidelijk het geluid van een te strakke riem, zou hem idd maar ff wat losser zetten
    '03 Audi S4 avant H6

  2. #422
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pedro sr. Bekijk Berichten
    Daarom is de instructie ook ZONDER moeite, ik maak er bijvoorbeeld meet enige inspanning zomaar een wokkel van terwijl een willekeurige slapjanus niet eens de motorkap opgetild krijgt....
    Hij mnoet in het lange gedeelte van de riem zonder moeite een kwartslag kunnen draaien, nu staat hij waarschijnlijk gevaarlijk strak!!
    Ok, zal hem direct wat losser spannen als ik er weer ben. Bedankt. Maar als je er een wokkel van kunt maken betekent dat ook dat hij vrij snel over zou kunnen springen, en dat is ook geen pretje...

  3. #423
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Grr. Blijkt het anker dat ik verstuurd had (enige dat in de competition lag) een S2 vooranker te zijn. Had er helemaal niet zo op gelet. Vertelt Thomas me net doodleuk dat hij die andere mee naar huis heeft genomen zonder dat te zeggen... Dus nu ga ik 'm morgen maar op de post doen.

  4. #424
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Schiet niet op zo...
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  5. #425
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Nee haha, dat is echt gewoon stom. Wist ik veel dat hij dat ding had meegenomen!


  6. #426
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Ik hoop er nu op dat toch echt alle obstakels overwonnen zijn. Ultimot is betaald en klaar met bewerken van de ankers en nieuwe 310mm achterschijven zouden binnen moeten zijn bij hun. Maandag gaat alles direct op de post naar veghel. Hoop dat het lukt met handremkabels. Zal nog wel even passen worden. Kan die deuk eruit en zou alles moeten werken... Ik ga maandag even langs, de distributieriem losser zetten en oude RS4 remschijven ophalen, die zijn verkocht.

    Vrees alleen een beetje voor de staat van de traverse. Of beter gezegd de buis die erdoorheen loopt. Er zit een kreukel in die traverse, als de buis erin nog heel is is dat geen probleem maar hij moet geen lucht lekken. Maar als hij rijdt komt er toch nog een grote IC in met custom traverse.

  7. #427

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Ik had gelijk een FMIC met RS2 bumper ingebouwd, ben je ook van je traverse probleem af.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

  8. Ad
  9. #428
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Willen de wagen van buiten orgineel (lees: Ori comp) houden... RS2 bumper zal er niet onder komen. Hebben een kennis die bijzonder goed en precies is met metaal dus die traverse zal hij ws maken.

  10. #429

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Tja dan wordt het wel wat krap om een goede luchtstroom op je (FM)IC te krijgen.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

  11. #430
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Klopt. Daarom maar een wat grotere IC. En het is ook geen GT45 hè... Die ori RS2 turbo zal toch niet zo gigantisch veel koeling nodig hebben als de extremere ombouwprojecten lijkt me.

  12. #431

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrisAudi80 Bekijk Berichten
    Je had toch een setje 4x108 Boleros? wolfie030 zoekt een setje. Hij wou de mijne kopen.
    Ik zoek ook nog een setje Boleros voor onder de Competition, zeer moeilijk te vinden...
    Omdat die 4-gaats moeten zijn, en de meeste 5-gaats zijn.
    Laatst gewijzigd door Spillies; 02-09-10 om 17:45.
    AudiSport.be.nl
    Dé site voor alle Audi S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    www.audisport.nl - www.audisport.be
    Like ons op Facebook; www.facebook.com/AudiSport.be.nl

  13. #432
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p20 motor loopt)

    Als je twee jaar eerder was geweest had je de oude set voor 250 kunnen hebben... Maar die zijn dus al even weg.

    Verder, zucht... Ondertussen is ultimot ook alweer ruim een maand bezig. Reactie van eergister van ze was: Ik ga het navragen bij de productieafdeling, je hoort zsm van me... Lekker hoor. 13 aug hebben ze betalingsbevestiging gestuurd, het zou toch wel eens af mogen zijn.

  14. #433
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p22 HIJ RIJDT!)

    Eindelijk zijn de achterremmen terug en gemonteerd. Dat betekent, eindelijk rijden!! De riem van de dynamo bleek wat te strak te staan, die maakte het jankende geluid. Dus even wat losser gezet.

    Filmpje van de motorloop hier, je hoort 'm echt nagenoeg niet. Heb geen filmpje van de rit zelf, maar het was wel echt lekker om de eerste kilometers te maken.

    Grappig als coen altijd is, zei 'ie: Jullie moeten wel nog maar even tanken, dat kan wel nodig zijn'. Dus, het tankstation ligt er ongeveer een kilometer vandaan, de laatste 400 meter hebben we 'm over het fietspad kunnen duwen... Tank leeg.

    Op aanraden van coen en zijn monteurs gewoon op een warme motor eens goed doorgetrokken. Ergens mist er nog wel wat power denk ik, maar omdat de snelheidsmeter nog niet werkte had je ook niet echt een idee van de acceleratie. Zal toch nog wel wat finetuning gedaan moeten worden. Hij kwam in elk geval goed van zijn plek, nu de details (handremkabels etc) afwerken!

    Verder ligt hij achter te diep in zijn kasten om met 4 man (we waren met zn 4en) erin te rijden, bij een drempel komt het wiel tegen de kast aan. Zal ook even wat minder lijp afgesteld moeten worden.

    De achterremmen zijn uiteindelijk 310mm geboorde geventileerde schijven met V8 klauwen en custom made adapters geworden. Ziet er fraai uit. Misschien voor ook nog even geperforeerde schijven voor de looks, maar dat heeft momenteel nog geen prio.

    Planning is wel om 'm de 26e mee naar de poetsmeet te kunnen nemen. Er staan nog wel wat dingen op de todo list, er lekt ergens nog olie, de carterpan moet vervangen, snelheidsmeter gefixt, olietemp. meter gefixt, dan RDW herkeuren en verzekeren.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  15. #434
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p22 HIJ RIJDT!)

    nice..
    Audi A2 1.4 aua

  16. #435
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p22 HIJ RIJDT!)

    Eindelijk.
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  17. #436

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p22 HIJ RIJDT!)

    proficiat !
    '03 Audi S4 avant H6

  18. #437

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p22 HIJ RIJDT!)

    Mooi hoor! Het genieten kan (eindelijk) beginnen!
    "Objects in my rear view mirror may disappear faster than they appear."

  19. #438
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p22 HIJ RIJDT!)

    netjes hoor. Loopt ook keurig. Dat ie zo mooi stil is is echt een voordeel, de rs2 is dat ook, bij gassen hoor je 'm echt wel ;-)

  20. #439
    KIK's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    34
    Posts
    3.263
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p22 HIJ RIJDT!)

    Netjes hoor!
    Audi A3 1.8 20v Turbo
    S3 Recaro Interieur zwart zilver

  21. #440

    Standaard Re: Audi competition naar 350 pk audi S2 (upd p22 HIJ RIJDT!)

    Netjes, Nu nog even inrijden en dan mappen denk ik?
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

Pagina 22 van 31 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •