Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 105 van de 105

Onderwerp: McLarenboy's Audi Coupe GT 5E

  1. #101

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    61
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard Re: McLarenboy's Audi Coupe GT 5E

    Hoi McLarenboy,

    Ik ben ook bezig met de montage van een polyester urquattro bodykit op mijn coupé quattro, maar ik zit met een paar vragen

    - Bevestiging van polyester delen op de wagen: welke lijm/kit moet ik gebruiken? Moet ik de lak verwijderen zodat ik rechtstreeks op het metaal kan kleven? Of moet ik eerst een laag polyester op de wagen aanbrengen en dan de bodykit daar op kleven?

    - Opvullen van spleten waar polyester naar metaal overgaat: Welk middel moet ik gebruiken om de spleten en overgangen op te vullen om een vloeiend oppervlak te verkrijgen?

    - Verven van de polyester: Moet ik eerst een speciale hechtingslaag aanbrengen voor ik kan beginnen met de filler of plamuur?

    Alvast bedankt!

    Hier paar afbeeldingen

    WP_20150331_020.jpgWP_20150403_009.jpgWP_20150404_006.jpg

    Hoe ver sta jij met je project?

  2. #102

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    121
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: McLarenboy's Audi Coupe GT 5E

    Tijdje geleden dat er nog een update verschenen is - had te maken met het feit dat ik begin dit jaar op huizenjacht gegaan ben. Zoektocht verloopt héél moeilijk en frustrerend dus tijd dat ik maar weer in de garage kroop.

    Nu komt het erop aan om de achterzijde terug mooi te laten vloeien. Eerste stap was om de achterruit te verwijderen, zo kan ik glasvezel leggen onder de rubber. Handig is ook het rastertje er net naast waarin ik ook een laagje glasvezel kan leggen. Mocht het ooit gaan barsten dan gaat niemand het zien, allez dat is de theorie natuurlijk



    Vervolgens de slijpschijf erbij om tot blankmetaal te gaan en daarna een primer te leggen voor de glasvezel. Hiervoor alvast uitgebreid getest op de voorste metalen fenders - die anders toch geen nut meer hadden - en dit gaf het sterkste resultaat.



  3. #103

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    121
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: McLarenboy's Audi Coupe GT 5E

    en dan vele lagen glasvezel later komen we uit bij dit - en nu kan het plezantste beginnen



  4. #104

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    121
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: McLarenboy's Audi Coupe GT 5E

    Dit is op de lange baan gezet geweest want ik heb uiteindelijk mijn droomhuis met 300m2 mancave kunnen kopen. Het huis heeft zo goed als geen werk nodig maar het magazijn wel om tot volwaardige mancave te kunnen spreken. Enkele foto's:





  5. #105
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.285
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: McLarenboy's Audi Coupe GT 5E

    Dat is een mooie werk ruimte.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com


Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •