Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Foutcode eruit coderen?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    33
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Foutcode eruit coderen?

    Dag allen,

    Laatst heb ik led achteruitrij lichten besteld via Ebay. De verkoper zei dat ze error vrij waren, maar dat is niet het gevoel zoals ik al had verwacht.

    Nou is mijn vraag of er een mogelijk is om met vcds de storing op de daahboard te vermijden, zodat deze ledjes gewoon erin kunnen blijven en niks op de dashboard verschijnt.

    Je hebt zo'n decoder of iets die aan de aansluiting kan doen, die heb ik aangeboden gekregen maar wil dat niet in me auto hebben.

    Graag hoor ik het, als iemand er weet bij heeft.
    Laatst gewijzigd door kahn; 10-01-17 om 16:23.

  2. #2
    Baas J's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    646
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Foutcode eruit coderen?

    Makkelijkste is gewoon LEDS bestellen die canbus error vrij zijn. Meest simpele oplossing.
    S5 2013 Coupé: --VCDS Zeeland-- Bekijk mijn showroom topic voor retrofits aan mijn vorige A5! Geretrofit: B&O, Side Assist, FIS, Bluetooth, Keyless Go+Entry, S5 interieur, zelfdimmende binnenspiegel, klapspiegels, Side Assist, alarm, etc !

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    33
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Foutcode eruit coderen?

    Dat heb ik dus gedaan maar geven nog steeds storing aan.
    Af en toe geeft die alleen 1 van de 2 storing aan maar, uiteindelijk krijg ik voor beide kanten een storing.

  4. #4
    Baas J's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2015
    Posts
    646
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Foutcode eruit coderen?

    Zijn gewoon geen goede lampjes, ik heb al 1,5 jaar LEDS er in en nooit storing gehad. Je kan trouwens ook gewoon de units vervangen voor OEM Audi, iets duurder maar dan is het ook goed.
    S5 2013 Coupé: --VCDS Zeeland-- Bekijk mijn showroom topic voor retrofits aan mijn vorige A5! Geretrofit: B&O, Side Assist, FIS, Bluetooth, Keyless Go+Entry, S5 interieur, zelfdimmende binnenspiegel, klapspiegels, Side Assist, alarm, etc !

  5. #5
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Foutcode eruit coderen?

    Inderdaad ledjes vervangen, want als ze alsnog foutmeldingen geven dan zijn ze niet goed.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    33
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Foutcode eruit coderen?

    Oke, dat ga ik dan doen.
    Bedankt voor de hulp!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •