Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314
Resultaten 261 tot 263 van de 263

Onderwerp: Uitleesapparaat aanschaffen, wat is er mogelijk?

  1. #261

    Standaard Re: Uitleesapparaat aanschaffen, wat is er mogelijk?

    Ok, begrijpelijk. Dank voor uitleg nog.
    Laatst gewijzigd door bartjebakker; 05-07-16 om 21:14. Reden: moest niet

  2. #262

    Standaard Re: Uitleesapparaat aanschaffen, wat is er mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WillemB Bekijk Berichten
    Ik woon in Ede. Heb niet alles gelezen, maar kan wellicht helpen...
    Oh dat zou mooi zijn. T gaat mij erom dat ik de telefoon kan vrijschakelen. En heb nog wat leuke verborgen mogelijkheden gezien. Inmiddels ook reactie voor aanschaf ve kabel, maar miss is het wel leuk even te contacten. Kun je mij miss even mailen op bartjebakker1970@deds.nl? Ik kan nog geen pb versturen. Bvd

  3. #263

    Standaard Re: Uitleesapparaat aanschaffen, wat is er mogelijk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    @bartjebakker Die links veranderen regelmatig en verwijzen naar illegale kabels en illegaal is tegen de forumreglementen, zoals je vast al had gelezen... Soms moet je truukjes uithalen om het werkend te krijgen zoals wel vaker met illegale dingen. Niet iedereen kan/lukt dat en daar kan hier dus geen support op gegeven worden. Welke kabel je nodig hebt hangt af van je wensen, maar voor jou, als ik je reactie en je andere topic lees (die overigens niets met 'Algemene discussies' te maken heeft) kan je het best voor VCDS/Vagcom kabel+software van Rosstech gaan. As said illegaal wordt op dit forum niet veel info over verstrekt. Legaal kost het je honderden euros. Er zijn wel eens mensen hier die de kabel hebben en in ruil voor een kleinigheidje je willen helpen. In het lokatietopic zie je wie jou waar kan helpen http://www.audiforum.nl/forum/techni...tie-topic.html
    ok, dank nog voor je uitgebreide reactie. Ik wacht verder onderzoek even af.

Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 41011121314

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •