Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Organiseren van een evenement

  1. #1
    Patrick Avant's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    404
    Kudos
    4
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Organiseren van een evenement

    Ik las bij het topic meetings het volgende,

    Meetings met kosten georganiseerd door derden zijn hier níet toegestaan.Ging over een poets meeting als ik het goed las.?( kon het topic niet meer openen)

    Dit begrijp ik niet helemaal , kan iemand dit toelichten.?Uit het regelement haal ik ook niet veel info daarover nl..

    Als ik het moet gokken dan betekend dat dat wanneer ik bv een bbq wil organiseren en daar zijn kosten aan verbonden oid dan mag dit niet,of ik organiseer bv een poets meeting en ik huur een ruimte daarvoor dan mag dit ook niet.?

    Shoot me.
    Audi A6 Avant 3.0 ltr TFSI V6.S-Line Tuned by ........
    Audi R8 Coupe 4.2 ltr FSI V8.

  2. #2
    Bas82's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    3.232
    Kudos
    322
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Organiseren van een evenement

    Wat ik er van weet is dat een barbecue geen probleem is ook niet tijdens een meeting, dat hebben er meerdere gedaan.
    Entree vragen is weer iets anders, dat is louter voorbehouden aan de meeting crew.
    Al wordt er door de MC de laatste tijd niet bar veel meer georganiseerd (of ik moet iets gemist hebben).

    Dus entree vragen voor een loods mag niet, wel zou je met een clubje bij elkaar allemaal iets kunnen inleggen om de huur te kunnen betalen.

    Je mag er in ieder geval niet zelf beter van worden.
    A4 B6 Avant, work in progress

  3. #3
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Organiseren van een evenement

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Avant Bekijk Berichten
    Meetings met kosten georganiseerd door derden zijn hier níet toegestaan.

    Dit begrijp ik niet helemaal , kan iemand dit toelichten.?Uit het regelement haal ik ook niet veel info daarover nl..
    Ik zou het begrijpen als dat meetings waarvan het initiatief in principe niet van AF vandaan komt niet toegestaan zijn als daar kosten (entree e.d.) aan verbonden zijn. Dat lijkt me de meest logische uitleg.

    Niet meer dan logisch dat als er (vanuit AF) iets georganiseerd wordt en er zijn kosten te maken, dat ieder daar dan zijn/haar deel aan bijdraagt. Wie anders?
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •