Pagina 14 van 44 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 280 van de 864

Onderwerp: Audi RS4 B5 | 440 PK

  1. #261

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Top dat er ook anderen hetzelfde over denken. Ik stond al bijna op het punt het gehele forum gewoon te verlaten en mijn hobby tot een klein beperkt vriendengroepje te houden. Echt het verbaast me soms de reacties over wasstraat vs handwas, honden in de auto, maar ook andere onderwerpen gewoon breeduit op internet. Iedereen heeft z'n mening wel klaar staan en pietje weet het veel beter dan kareltje. Op het einde van de dag is het niet pietje of kareltje die met de auto rijdt, maar de eigenaar. Ik zou men gelijk geven al zou ik het handwassen compleet verknallen maar dit lijkt me de betere oplossing. Een avant is groot, intensief en kost 3 tot 4 uur aan werk. Niet iedereen heeft de tijd. Geniet van auto classics, en laat elkaar lekker in de waarde. Feedback is overigens goed, maar niet tot wat Bastet al kenmerkt een elitaire haat t.o.v handeling X Y Z.

    Onderdelen zoals radiator, torsendifferentieel en toebehoren zijn inmiddels besteld. Een nieuw LCD'tje voor boordcomputer is ook al onderweg. Heb iemand gevonden die dat solderen kan.

    Er zijn genoeg mensen binnen mijn kringen die de auto wel bruut, vet, top vinden. En het van respect betuigd ook zulke bedragen te willen investeren in een auto. Ik zie een ander niet zo snel een enorme smak geld neertellen voor een hobby en diegene die roepen dat het slecht is hebben of weinig verstand van een hobby of hebben zelf geen rooie cent te makken. Afkraken is makkelijker dan het zelf te doen.
    Laatst gewijzigd door Linde074; 23-03-15 om 20:55.

  2. #262
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten
    laat elkaar lekker in de waarde

    En het van respect betuigd ook zulke bedragen te willen investeren in een auto.

    Ik zie een ander niet zo snel een enorme smak geld neertellen voor een hobby en diegene die roepen dat het slecht is hebben of weinig verstand van een hobby

    of hebben zelf geen rooie cent te makken.

    Afkraken is makkelijker dan het zelf te doen.
    Je spreekt jezelf tegen.....maar ik ga niet in op je reactie,vind het wel goed zo.
    Laatst gewijzigd door Marc R; 23-03-15 om 21:26.

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  3. #263

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten
    Top dat er ook anderen hetzelfde over denken. Ik stond al bijna op het punt het gehele forum gewoon te verlaten en mijn hobby tot een klein beperkt vriendengroepje te houden. Echt het verbaast me soms de reacties over wasstraat vs handwas, honden in de auto, maar ook andere onderwerpen gewoon breeduit op internet. Iedereen heeft z'n mening wel klaar staan en pietje weet het veel beter dan kareltje. Op het einde van de dag is het niet pietje of kareltje die met de auto rijdt, maar de eigenaar. Ik zou men gelijk geven al zou ik het handwassen compleet verknallen maar dit lijkt me de betere oplossing. Een avant is groot, intensief en kost 3 tot 4 uur aan werk. Niet iedereen heeft de tijd. Geniet van auto classics, en laat elkaar lekker in de waarde. Feedback is overigens goed, maar niet tot wat Bastet al kenmerkt een elitaire haat t.o.v handeling X Y Z.

    Onderdelen zoals radiator, torsendifferentieel en toebehoren zijn inmiddels besteld. Een nieuw LCD'tje voor boordcomputer is ook al onderweg. Heb iemand gevonden die dat solderen kan.

    Er zijn genoeg mensen binnen mijn kringen die de auto wel bruut, vet, top vinden. En het van respect betuigd ook zulke bedragen te willen investeren in een auto. Ik zie een ander niet zo snel een enorme smak geld neertellen voor een hobby en diegene die roepen dat het slecht is hebben of weinig verstand van een hobby of hebben zelf geen rooie cent te makken. Afkraken is makkelijker dan het zelf te doen.
    Waar heb je dat torsen diff vandaan? Ik heb er ook nog een liggen.
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94

  4. #264

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2014
    Posts
    516
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Gewoon, bestellen bij Audi dealer, het aanbod dat via marktplaats aangeboden werd was merendeels voor een S4. En volgens mij verschillen die twee diff's van elkaar.

    Maar als je iets goeds liggen hebt en je wilt er vanaf (B5 RS4 2001) stuur me even een PM. Onderdelen zouden altijd nog retour gestuurd kunnen worden.

  5. #265

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten
    Gewoon, bestellen bij Audi dealer, het aanbod dat via marktplaats aangeboden werd was merendeels voor een S4. En volgens mij verschillen die twee diff's van elkaar.

    Maar als je iets goeds liggen hebt en je wilt er vanaf (B5 RS4 2001) stuur me even een PM. Onderdelen zouden altijd nog retour gestuurd kunnen worden.
    Maar je heb het over het achter diff toch? Daar zit origineel geen torsen diff in?
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94


  6. #266
    SQ5TDI
    Guest

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Mijn punt is niet zo moeilijk te herkennen. Wat ik wil zeggen is dat er hier wordt gedaan alsof die auto compleet om zeep wordt geholpen (ik quote; "pijn aan de ogen", "rillingen op de rug", en "gaat aan het hart, dood-en-dood-zonde") over iets dat eigenlijk marginaal is, en ook nog eens volstrekt de eigen zaak van de eigenaar. Dit komt neer op "ik wrap mijn auto grijs met witte racing stripes", en het hele forum zal me meteen met tranende ogen en een gepijnigd hart de rug toekeren; terwijl de wrap er in een half uurtje weer vanaf is. Iets met muggen en olifanten. Dat is wat ik zeg.

    Haren en stank gaan véél moeilijker uit stof (kofferbak) dan uit leer (achterbank). Ergo, ik vraag me dus af wat erger is.

    Dus, het zal mij een rotzorg zijn of JIJ vindt dat het zonde is, en of iemand anders dat niet vindt. Wat mij wél interesseert is WAAROM er zo ontzettend fel over iets vrijwel non-destructiefs en persoonlijks wordt gereageerd, met een haast aan elitaire haat grenzende afkeur.
    je praat poep!
    en elitaire haat? hahahahaha, laat me niet lachen.
    toedels en succes ermee, denk om je hart!

  7. #267
    SQ5TDI
    Guest

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Linde074 Bekijk Berichten
    Er zijn genoeg mensen binnen mijn kringen die de auto wel bruut, vet, top vinden. En het van respect betuigd ook zulke bedragen te willen investeren in een auto. Ik zie een ander niet zo snel een enorme smak geld neertellen voor een hobby en diegene die roepen dat het slecht is hebben of weinig verstand van een hobby of hebben zelf geen rooie cent te makken. Afkraken is makkelijker dan het zelf te doen.
    Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen, het heeft NIKS te maken met afkraken, dat jij het zo voelt is omdat jij het zo behandeld en hier beschrijft op dit forum, in dit forum is dan een mogelijkheid om weer te reageren, dat is de hele fucking intentie van een forum.

    Voor de rest, maak je maar geen zorgen om mijn centjes, komt wel goed hoor lieverd, kusje erop?

  8. Ad
  9. #268
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5TDI Bekijk Berichten
    Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen, het heeft NIKS te maken met afkraken, dat jij het zo voelt is omdat jij het zo behandeld en hier beschrijft op dit forum, in dit forum is dan een mogelijkheid om weer te reageren, dat is de hele fucking intentie van een forum.

    Voor de rest, maak je maar geen zorgen om mijn centjes, komt wel goed hoor lieverd, kusje erop?
    Geweldig; mijn ochtend is weer goed begonnen en mijn motto is weer eer aangedaan!
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  10. #269
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    @Linde074 Geniet van je wagen! Ik rij mijn wagen ook af en toe door de wasstraat niks ergs aan. Sommige hier gebruiken hun auto bijna niet omdat ie dan gebruikssporen gaat krijgen.. booohooo...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5TDI Bekijk Berichten
    Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen, het heeft NIKS te maken met afkraken, dat jij het zo voelt is omdat jij het zo behandeld en hier beschrijft op dit forum, in dit forum is dan een mogelijkheid om weer te reageren, dat is de hele fucking intentie van een forum.

    Voor de rest, maak je maar geen zorgen om mijn centjes, komt wel goed hoor lieverd, kusje erop?
    En dit soort arrogante personen heb je ook op deze forum helaas.. (sst hij rijd een C7 rs6..)
    Audi A6 2.0 TDI Pro Line - Taxi - S6 Spiegels - S-Line Spoiler - Xenon/Led >> Showroom

  11. #270
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatih Bekijk Berichten
    @Linde074 Geniet van je wagen! Ik rij mijn wagen ook af en toe door de wasstraat niks ergs aan. Sommige hier gebruiken hun auto bijna niet omdat ie dan gebruikssporen gaat krijgen.. booohooo...



    En dit soort arrogante personen heb je ook op deze forum helaas.. (sst hij rijd een C7 rs6..)
    Correctie; wanneer iemand NIET arrogant is, dan is het @SQ5TDI wel!
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  12. #271
    SQ5TDI
    Guest

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatih Bekijk Berichten
    @Linde074 En dit soort arrogante personen heb je ook op deze forum helaas.. (sst hij rijd een C7 rs6..)
    wij kennen elkaar?
    want het laatste wat ik bij mijzelf als eigenschap herken is arrogant...

    ik denk dat ik ondertussen wel een aardig beeld bij jou heb gekregen,...

  13. #272
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM A7 Bekijk Berichten
    Correctie; wanneer iemand NIET arrogant is, dan is het @SQ5TDI wel!
    Ja joh, is te zien aan zijn reactie.. Ach ja boeit mij verder geen reet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5TDI Bekijk Berichten
    wij kennen elkaar?
    want het laatste wat ik bij mijzelf als eigenschap herken is arrogant...


    ik denk dat ik ondertussen wel een aardig beeld bij jou heb gekregen,...
    Ik zou je niet eens willen kennen gast,
    en maak je geen zorgen, ik heb ook een aardig beeld van jou.
    Audi A6 2.0 TDI Pro Line - Taxi - S6 Spiegels - S-Line Spoiler - Xenon/Led >> Showroom

  14. #273
    SQ5TDI
    Guest

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fatih Bekijk Berichten
    Ja joh, is te zien aan zijn reactie.. Ach ja boeit mij verder geen reet.



    Ik zou je niet eens willen kennen gast,
    en maak je geen zorgen, ik heb ook een aardig beeld van jou.
    hup en nu die taxi in!
    de concurrentie is moordend, Uber chauffeur staat al klaar om het werk over nemen
    Laatst gewijzigd door SQ5TDI; 24-03-15 om 08:02.

  15. #274

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5TDI Bekijk Berichten
    je praat poep!
    en elitaire haat? hahahahaha, laat me niet lachen.
    toedels en succes ermee, denk om je hart!
    Er is niks mis met mijn hart, en ik laat me ook niet opwinden door jouw comments. Jij blijkbaar wel, aangezien je nu met poep begint te gooien. Geeft volgens mij wel aan wie de discussie geen waardevolle toevoegingen meer kan geven.

    Ik kom op elitaire haat omdat overal, en niet slechts in dit topic, neerbuigend wordt gedaan tegen mensen die óf weinig geld in hun auto kunnen/willen steken, óf hem niet wekelijks met de hand wassen, óf enig ander iets dat geen allure uitstraalt. Je wil niet weten hoe vaak mijn auto wordt afgezeken omdat er een kapotte achterbumper op zit. Ik moet dat elke keer weer horen alsof het een nieuwtje is, en dat gaat op een gegeven moment ook tegenstaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5TDI Bekijk Berichten
    Dit is het laatste wat ik er over ga zeggen, het heeft NIKS te maken met afkraken, dat jij het zo voelt is omdat jij het zo behandeld en hier beschrijft op dit forum, in dit forum is dan een mogelijkheid om weer te reageren, dat is de hele fucking intentie van een forum.
    Er wordt wel degelijk afgekraakt. Het zijn overtrokken negatieve reacties, en hoe jij het ook probeert om te draaien, het is niet positief, en ook geen bijdragende kritiek.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM A7 Bekijk Berichten
    Geweldig; mijn ochtend is weer goed begonnen en mijn motto is weer eer aangedaan!
    Jazeker, want jij bent zo'n poetsheld die alleen maar post wat voor sopje je over je A7 hebt gesmeten. Sorry dat ik je nu zo aanval, maar meer kan ik jouw bijdrage echt niet noemen. Je toevoeging in deze thread is dan ook echt alleen maar stokerij, en volstrekt zinloos. Als je dan niks met zo'n verhaal te maken hebt, en alleen maar vanuit jouw afstandelijke stoeltje kan reageren, doe dan gewoon niks.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM A7 Bekijk Berichten
    Correctie; wanneer iemand NIET arrogant is, dan is het @SQ5TDI wel!
    Dat blijkt uit de super-aardige en niet-denigrerende reacties van meneer SQ5TDI hierboven wel. Lolbroek .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5TDI Bekijk Berichten
    hup en nu die taxi in!
    de concurrentie is moordend, Uber chauffeur staat al klaar om het werk over nemen
    Dit is een elitaire reactie >> denigrerend jegens het feit dat Fatih "slechts" een taxirijder is. Lul niet dat het mijn interpretatie is. De sneer met Uber erin is nog een mooie dooddoener er achteraan.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #275
    FalleN's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    33
    Posts
    3.124
    Kudos
    197
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Bastet! top reactie

  17. #276
    Fatih's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.115
    Kudos
    72
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5TDI Bekijk Berichten
    hup en nu die taxi in!
    de concurrentie is moordend, Uber chauffeur staat al klaar om het werk over nemen
    En hierbij arrogantie deel 2, jij gaat wel heel laag. En maak je geen zorgen, ik heb meer dan genoeg werk, Uber is voor mij geen concurrentie.

    @Bastet
    Audi A6 2.0 TDI Pro Line - Taxi - S6 Spiegels - S-Line Spoiler - Xenon/Led >> Showroom

  18. #277
    SQ5TDI
    Guest

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    @Bastet, succes met huilie huilie doen, ik ga weer ff verder met dingen die er wel toe doen...


  19. #278
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    @Bastet; ook jij hebt niets te zoeken op poetstopics en toch kun je je recalcitrant gedrag op geen enkele wijze bedwingen, wat dan ook weer typerend is voor jouw persoon.
    Laten we het er maar bij houden dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart en 'spiegelen' is je ook vreemd.

    Sans préjudice!
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  20. #279

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5TDI Bekijk Berichten
    @Bastet, succes met huilie huilie doen, ik ga weer ff verder met dingen die er wel toe doen...

    Dit is geen huilie huilie vriend, dit is een terechte opmerking jegens je arrogante houding .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JM A7 Bekijk Berichten
    @Bastet; ook jij hebt niets te zoeken op poetstopics en toch kun je je recalcitrant gedrag op geen enkele wijze bedwingen, wat dan ook weer typerend is voor jouw persoon.
    Laten we het er maar bijhouden dat ik niet de enige ben die dit zo ervaart en 'spiegelen' is je ook vreemd.

    Sans préjudice!
    Ik kom dus ook (vrijwel) niet in de poetscorners, precies om die reden . Dat je bijdrage daarin wel oké is, prima, en binnen de sectie vast en zeker gewaardeerd. Ik heb daar geen verstand van, en ben dus niet in staat om daar een nuttige bijdrage in te steken. Daarom kijk ik er ook maar niet.

    Ook weet ik donders goed dat ik niet altijd even vriendelijk ben, en spiegelend of niet, dat is bewust. Altijd maar die lieve goede vrede bewaren is onzin, en helaas wordt het digitaal vaak erger gemaakt dan het werkelijk bedoeld is. Recalcitrant wil ik het niet noemen - in elk geval niet met de reden om maar opstandig te zijn. De reden waarom ik nu op je inhak is simpelweg dat je zonder enige toevoeging een onzinnige post gaat steunen, en meer olie op een zinloos brandend vuurtje loopt te gooien.

    Daarbij besef ik mij dat ik het vuurtje ook aan het opstoken ben, en niet aan het blussen ben. Die gedachte heb ik dus niet. Mocht je hierover (op een volwassen manier) verder willen discussiëren, dan sta ik daar uiteraard voor open (hetzij in een ander topic, hetzij in privéberichten).
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  21. #280
    V6freak's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    42
    Posts
    501
    Kudos
    26
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Audi RS4 B5 | 440 PK

    Als een moderator er niks van zegt doe ik het wel

    Denk dat deze discussie wel genoeg is zo, laten we het gewoon weer over de auto hebben
    Het topic wordt er niet leuker op en is ook niet nodig op het forum

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •