Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Q7 of A6 uit 2012

  1. #21
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Q7 of A6 uit 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rubensimon88 Bekijk Berichten
    mag ik vragen hoe dit is afgelopen? ik zit nu precies met hetzelfde probleem (7j , 4.5j , en een 3de op komst). Ik kan een A6 2013 overnemen.... de vraag is of ik weg kom met de achterbank. Bij lange ritten zou mam in het midden moeten zitten, of de allerjongst in het midden en mam op de zijkant. Ik ben erg benieuwd!
    Heb zelf een A6 uit 2012 en ligt eraan hoe de kids er allemaal bijzitten in de auto. Neem aan die van 7 zit op een zitverhoger en die van 4,5 in een stoeltje? Die moeten beiden aan de zijkanten zitten en je vrouw in het midden. De kleinste straks in de maxicosi voorin. Anders gaat het echt niet passen. Een Q7 heb je ook in 7 zits uitvoering. Dan zitten er in de kattenbak nog 2 zittingen waarvan de je de rugleuning kan opklappen. Dat zou in mijn optiek al praktischer zijn dan een A6
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  2. #22
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.687
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Q7 of A6 uit 2012

    Je kunt ook een tweede bank in je A6 retrofitten. Die is ook als 7-zits geleverd. Ik weet alleen niet of het Isofix ready is.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Dus....

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2016
    Posts
    427
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Q7 of A6 uit 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Heb zelf een A6 uit 2012 en ligt eraan hoe de kids er allemaal bijzitten in de auto. Neem aan die van 7 zit op een zitverhoger en die van 4,5 in een stoeltje? Die moeten beiden aan de zijkanten zitten en je vrouw in het midden. De kleinste straks in de maxicosi voorin. Anders gaat het echt niet passen. Een Q7 heb je ook in 7 zits uitvoering. Dan zitten er in de kattenbak nog 2 zittingen waarvan de je de rugleuning kan opklappen. Dat zou in mijn optiek al praktischer zijn dan een A6
    Het is erg lastig, we rijden toch zeker 2x per jaar lange stukken naar de schoonfamilie. Dan moet moeders toch dichtbij de baby gaan zitten...geen idee of de maxi cosi in het midden past. De middenzit heeft een erg harde rugleuning wat ook geen pret is urenlang. Ideale is natuurlijk een echte MPV zoals Sharan/S-max maar daar wil ik het liefst niet.

    Q7 ligt buiten het budget en is per maand op diesel toch wel een flinke aderlating qua wegenbelasting...

    Zitjes omgekeerd in de achterbak vind ik een no-go qua veiligheid, en natuurlijk geen bagage ruimte meer.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •