Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Aanschaf A6 C5 Allroad, prijslijst voor import?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    159
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard Aanschaf A6 C5 Allroad, prijslijst voor import?

    Ik importeer een A6 Allroad uit Zwitserland, bouwjaar mei 2000.
    Voor de bepaling van de nog te betalen bpm zoek ik naar de toenmalige prijsopbouw in NL en de accessoires prijzen etc.
    Maar waar kan ik deze vinden? Via de autoweek site heb ik wel de bruto nieuwprijs gevonden en die was in 2000 € 67.182,-.
    Ik heb echter dan ook het BPM en BTW deel nodig...
    Laatst gewijzigd door Broek; 19-11-15 om 20:34. Reden: typefout

  2. #2

    Standaard re: Aanschaf A6 C5 Allroad, prijslijst voor import?

    Ik neem aan dat je de nadelen van een zwitserse import kent (invoerrechten en BTW)? In sommige gevallen kan je invoerrechten en btw terugvragen.

    Dat terzijde, de prijslijst heb ik niet voor je. Ik raad je aan om de BPM berekening niet zelf te doen. Je komt dan toch vaak hoger uit. Kanttekening: ik heb geen ervaring met BPM berekening bij wat oudere auto's. Zelf heb ik goede ervaringen met Xray (klik, zie rechtsboven 'BPM import service'). Voor €50 heb je dan een gegarandeerd BPM-rapport inclusief taxatierapport.
    Laatst gewijzigd door Nenna; 19-11-15 om 20:40. Reden: verkeerd gelezen

  3. #3

    Standaard re: Aanschaf A6 C5 Allroad, prijslijst voor import?

    Of voor rond de 20 euro via autotelex en dan auto import, je kunt dan de bewuste opties aanvinken en krijgt aan het einde van het verhaal een bpm formulier dat door de belastingdienst wordt overgenomen (mits naar waarheid ingevuld).

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2007
    Leeftijd
    68
    Posts
    159
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Aanschaf A6 C5 Allroad, prijslijst voor import?

    ja, dat zag ik net ook, dat van autotelex.en ja ik ken de nadelen van CH import, maar daar was de prijs van de auto ook naar...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •