Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 369

Onderwerp: Het is weer eens zover -->> Zoektocht naar A6 4F FL avant 2.8 of 3.0

  1. #21

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Drie kinderzitjes passen niet (goed) op de achterbank van de Superb of A6. Een Caddy Life of Transporter is dan veel praktischer.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  2. #22

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sham27 Bekijk Berichten
    Leuk topic om te volgen @Bob !! Hou wel van die zoektochten. Al vind ik het persoonlijk jammer dat je je beperkt tot VAG waarbij de helft al afvalt en je uiteindelijk maar 2 merken overhoudt. Terwijl er zoveel meer is in autowereld
    Dat wil ik wel even toelichten; Ik vind het belangrijk mijn auto's goed te kunnen onderhouden en dat dat ook op een manier gedaan wordt waarin er met mij mee gedacht wordt. Ik heb wat zéér negatieve ervaringen met dealers en universele garages gehad. Inmiddels ben ik al zo'n 10 jaar klant bij Hartog en daar wordt ik perfect geholpen en wordt er ook met mij meegedacht over onderhoud en reparaties. Dat telt voor mij zwaar mee in de keuze voor een nieuwe auto.
    Daarnaast heb ik erg weinig met Volvo, vind ze gewoon niet mooi. Ford doet me ergens nog wel wat, maar daar moet ik niet bij de mrs. mee aankomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    ik zou een keer verstandig doen en niet zo koppig zijn, koop een gezinsbus dat is het enige waat je 3 koters VEILIG en comfortabel in passen plus alle accesoires die met vrouw en kinderen meekomen. leuk rijden moet je helemaal niet willen met je gezin, je moet ze VEILIG in je auto kunnen vervoeren. Van je lijstje valt dus eigenlijk alles al af, buiten een q7 7 zitter misschien.
    Beste Joris, wij hebben op dit gebied duidelijk een meningsverschil, we hebben het hier immers al vaker over gehad. Ik respecteer jouw keuzes voor het vervoeren van 3 kinderen, maar het is niet mijn keuze en dat zal het ook niet gaan worden. Hopelijk kun je van jouw kant ook mijn keuze hierin respecteren. Daar wil ik het bij laten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Daar valt nogal wat op af te dingen. Jaren terug in Australië geweest. Aldaar gesproken over het veelvuldig gebruik gebruik van grote auto's (inderdaad, ook daar vaak met argument 'veiliger' gebruikt). Meen dat de helft van de verkeersongevallen waarbij kinderen betrokken zijn daar gebeuren op eigen erf, veelal doordat ze met manoeuvreren/in- en uitstappen/etc over het hoofd gezien worden. Zeg niet dat je dat jouw kinderen niet zou laten overkomen.

    Het getuigt van grote fantasie dat transport (van kinderen) in een A4 of passat per sé onveilig zou zijn, laat staan een A6 of Superb. Heeft 0,0 met koppig te maken.

    Mijn referentie is o.a. een veelzits galaxy, xc90 en previa. In alle gevallen (veel) slechter zicht op kinderen om de auto heen dan in mijn A4 (of A6). Wil niet zeggen dat het ongeschikte auto's zijn, zeker niet, maar ook zeker niet alleen maar veiliger.
    Valt ook wat voor te zeggen. Zo zie je dat ieder zijn eigen mening heeft hierover. Laten we dat vooral respecteren, en dit topic niet laten uitlopen op een discussie hoe je het beste 3 kinderen vervoert.



    Ik ben na wat andere opmerkingen nu vooral benieuwd naar de achterbankruimte en kofferbak van een Q5 t.o.v. een A6 / Superb.
    Maar eens aan de slag met het opsnorren van wat proefrit kandidaten op niet al te veel afstand.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #23

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Leuke zoektocht Bob!
    We gaan het topic volgen

    Je gaat niet van je mening afwijken maar toch gooi ik hem er even in: ik heb 100.000km met een grote grijns op mijn gezicht in een S-Max gereden. Zwarte, met donkere ramen en die geweldige 18inch eronder. Diesel met automaat. De grootste bak die ik ooit gehad heb.
    En, jaja, drie kinderzitjes gaat prima naast elkaar!

    Maar goed, terug naar OOOO/Skoda.

    Ik volg @Bastet helemaal. De 3.6 met jou kilometrage is prima te doen. En zo lekker!

    Succes!
    Porsche 911 (997] Turbo Cabrio - 2008 zwart / Alfa Romeo Stelvio - 2019

  4. #24

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schiphol Bekijk Berichten
    Leuke zoektocht Bob!
    We gaan het topic volgen

    Je gaat niet van je mening afwijken maar toch gooi ik hem er even in: ik heb 100.000km met een grote grijns op mijn gezicht in een S-Max gereden. Zwarte, met donkere ramen en die geweldige 18inch eronder. Diesel met automaat. De grootste bak die ik ooit gehad heb.
    En, jaja, drie kinderzitjes gaat prima naast elkaar!

    Maar goed, terug naar OOOO/Skoda.

    Ik volg @Bastet helemaal. De 3.6 met jou kilometrage is prima te doen. En zo lekker!

    Succes!
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo'n S-max inderdaad de minst slechte keuze vind in deze, mee eens. Goed aangekleed ook best te doen natuurlijk.

    V.w.b. de 3.6; Ja he? Eigenlijk grote onzin, maar onder de noemer hobby en weinig kilometers is dat nog wel goed te praten. Tenzij het natuurlijk een motor blijkt die bijv. door problemen absoluut is af te raden. En dan is er nog altijd de 2.0TFSI die - in probleemloze staat - ook nog wel goed is voor 200pk+. Ook geen straf.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #25

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Je weet waarom ik de TT heb met V6. Dat geluid!
    Dat krijg je met de 2.0 nooit en met jou kilometers zijn de meerkosten relatief te doen.

    S-max met de 2.5T van Volvo 👍
    Porsche 911 (997] Turbo Cabrio - 2008 zwart / Alfa Romeo Stelvio - 2019


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    312
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Drie kinderzitjes passen niet (goed) op de achterbank van de Superb of A6. Een Caddy Life of Transporter is dan veel praktischer.
    Dat is een feit.... Maar dat is wat anders dan 'een A6 is niet veilig, dat kan je je gezin niet aandoen'.

  7. #27

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    @Bob : allen gaan uit van ca 2010 (A6 2008-2010, Q5 2010, Superb combi 2010-2013).

    Auto: A6 Q5 Superb Combi
    Afstand rugleuning voor/achter: 670-900mm 610-855mm 740-995mm
    Hoofdruimte achter: 975mm 980mm 985mm
    Hooge leuning achter: 640mm 865mm 620mm
    Lengte zitting achter: 480mm 465mm 485mm
    Interieurbreedte achter: 1500mm 1475mm 1450mm


    Kort door de bocht: de Q5 heeft een kortere achterbank, wel een hogere. Breedte is tussen de A6 en Superb in, die verrassend smal is, blijkbaar. Qua lengte en beenruimte (toch wel erg handig voor zitjes) is een Superb onovertroffen, maar de A6 zit 'm niet ver achterna. De gemiddelde afstand (A6: 760mm, Q5: 725mm, Superb: 880mm) maakt wel veel uit, maar gezien jouw lengte zou ik uitgaan van de minimale afstand (670, 610 en 740). In dat geval komt de Supeb véél ruimer uit (+7cm tov de A6, +13cm (!) tov de Q5).

    Qua breedte zijn ze allemaal net te krap.

    Wat zou ik doen? Superb, of A6. Geen Q5.
    Laatst gewijzigd door Bastet; 12-01-16 om 09:18.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErikB6 Bekijk Berichten
    Dat is een feit.... Maar dat is wat anders dan 'een A6 is niet veilig, dat kan je je gezin niet aandoen'.
    Het gevolg van niet passende kinderzitjes is dat kinderen OF niet goed in de gordel zitten, OF dat het zitje niet goed vast zit. Met alle mogelijke gevolgen van dien. In dat opzicht is het dus inderdaad niet veilig. Niet zozeer omdat de auto niet veilig is, maar simpelweg omdat het niet goed past.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  10. #29
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Uiteraard moet je bij audi blijven. Dat ten eerste. Iemand daar al melding van gemaakt? Maar soit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk Berichten
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo'n S-max inderdaad de minst slechte keuze vind in deze, mee eens. Goed aangekleed ook best te doen natuurlijk.
    Zet daar dan voor de grap eens een merc R-klasse 6-zitter naast? (ben je gelijk klaar voor junior 4.0 en tot-en-met ze het huis uit zijn)
    Die dingen zijn gigantisch afgeschreven, tamelijk vol en hebben vaak helemaal niet zo veel gelopen. Geen idee hoe het rijdt overigens.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  11. #30
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Schitterende openingspost @Bob Heerlijke maanden van wikken en wegen, proefrijden, zoeken en uiteindelijk ophalen. Taxi ketelapper is beschikbaar, zoals je weet

    Persoonlijke afwegingen zijn over en weer altijd te respecteren. Suggesties voor vreemde outsiders lijken mij altijd welkom, alleen wanneer het maar wordt gebracht als een suggestie en niet als een 'waarheid' of vanuit een veroordelende houding.

    Goed nadenken over hoeveel beenruimte je nodig hebt. Kinderen zitten tot bepaalde lengte vooral met benen recht vooruit. Pas daarna gaat knietje buigen... Pas vanaf dat moment gaat gelden dat je bij hogere zit minder lengte nodig hebt, omdat beentjes rechter naar beneden kunnen staan.

    Q5 is er ook jarenlang geweest met de 3.2V6. Daarmee vermijd je eventuele 2.0TFSI angsten. De 4F facelift (vanaf 10/2009) zou je als 2.8FSI moeten kiezen (of 3.0TFSI ).

    Maar hoe diep zit jouw wens voor vier ringen? De Superb zal altijd meeste auto voor minste geld zijn... Zo'n 3.6V6 DSG 4x4 klinkt als heerlijk apparaat! Ten opzichte van jouw referenties nu, ga je ook qua materialen en beleving op vooruit. Ga het lekker eens uitproberen. Stap niet in de valkuil om een Superb van 2010 te vergelijken met een A6 van 2010; vergelijk het primair lekker nuchter met jouw huidige A3/A4.

    Maar voorop gesteld bij alles: tussen A6, Q5 of Superb kun je geen verkeerde keuze maken. Hele volksstammen zijn al blij met de modale 2,2 kind + hond in een modale B- of hooguit C-segmenter! Dus prijs jezelf gelukkig, balanceer ratio en hart (en de mrs. ) en er rolt iets goeds uit!
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  12. #31
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    @Bastet je zou daar eens de vw Passat bij moeten zetten. (ook al mag dat niet van de baas thuis bij b) maar toch .

    maar, emotie -> audi kopen , praktische auto nodig -> skoda, vw, volvo . wel met de dikkere pakketten dan zodat ze er nog een beetje mooi uit zien. Ik zou de vw kopen, nieuwste model nu. .

    @Bob , je zit toch niet met 3 kinderstoeltjes? de oudste kan al op zit verhoger.
    Laatst gewijzigd door water-escape; 12-01-16 om 10:04.
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

  13. #32
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Geen idee van je budget, maar de V70 is een geweldig fijne reiswagen...
    Idd de V70 is een leuke auto alleen het interieur (dashboard/middenconsole) is een drama.
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  14. #33

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Wat zou ik doen? Superb, of A6. Geen Q5.
    Heel hartelijk dank voor het heldere overzicht Erg mooi.
    Ik heb dit zelf ook al eens onderzocht, maar dan alleen op interieurbreedte achter. Dit voegt duidelijk iets toe, super!
    En nou niet lachen he ... interieurbreedte achter is bij de A3 1.46m ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Uiteraard moet je bij audi blijven. Dat ten eerste. Iemand daar al melding van gemaakt? Maar soit.
    ... Da's nou nog eens een heerlijk nuchtere bijdrage
    Ik moet zeggen dat dat natuurlijk wel meetelt, maar ik zit nu in een familie-fase waarin dat wellicht even lastig gaat worden.
    Als het grut allemaal wat groter is en we niet zoveel meer mee hoeven te sjouwen, zal er gerust wel weer een leuke Audi komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Schitterende openingspost @Bob Heerlijke maanden van wikken en wegen, proefrijden, zoeken en uiteindelijk ophalen. Taxi ketelapper is beschikbaar, zoals je weet

    Persoonlijke afwegingen zijn over en weer altijd te respecteren. Suggesties voor vreemde outsiders lijken mij altijd welkom, alleen wanneer het maar wordt gebracht als een suggestie en niet als een 'waarheid' of vanuit een veroordelende houding.

    Goed nadenken over hoeveel beenruimte je nodig hebt. Kinderen zitten tot bepaalde lengte vooral met benen recht vooruit. Pas daarna gaat knietje buigen... Pas vanaf dat moment gaat gelden dat je bij hogere zit minder lengte nodig hebt, omdat beentjes rechter naar beneden kunnen staan.

    Q5 is er ook jarenlang geweest met de 3.2V6. Daarmee vermijd je eventuele 2.0TFSI angsten. De 4F facelift (vanaf 10/2009) zou je als 2.8FSI moeten kiezen (of 3.0TFSI ).

    Maar hoe diep zit jouw wens voor vier ringen? De Superb zal altijd meeste auto voor minste geld zijn... Zo'n 3.6V6 DSG 4x4 klinkt als heerlijk apparaat! Ten opzichte van jouw referenties nu, ga je ook qua materialen en beleving op vooruit. Ga het lekker eens uitproberen. Stap niet in de valkuil om een Superb van 2010 te vergelijken met een A6 van 2010; vergelijk het primair lekker nuchter met jouw huidige A3/A4.

    Maar voorop gesteld bij alles: tussen A6, Q5 of Superb kun je geen verkeerde keuze maken. Hele volksstammen zijn al blij met de modale 2,2 kind + hond in een modale B- of hooguit C-segmenter! Dus prijs jezelf gelukkig, balanceer ratio en hart (en de mrs. ) en er rolt iets goeds uit!
    Da's weer mooi gesproken
    En ook erg fijn van die Taxi
    En inderdaad een goed stukje over beleving; Natuurlijk is een Superb van mindere kwaliteit/afwerking dan een Audi uit hetzelfde bouwjaar. Maar zoals ik wellicht al eerder in dit topic riep, zijn mijn Audi's 10 en 17 jaar oud (en de ontwerpen 12 en 21 jaar oud), dus dan is een overstap naar een lager segment eigenlijk niet zo raar. (En de eventuele overstap naar een Audi een als opvolger daarvan na wat jaren nog leuker!)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door water-escape Bekijk Berichten
    @Bob , je zit toch niet met 3 kinderstoeltjes? de oudste kan al op zit verhoger.
    Klopt, dat mag al inderdaad. En de middelste groeit ook als kool, dus daar zal het ook niet al te lang meer voor duren.
    En we reizen nu ook vaak met 2 stoeltjes en C op de achterbank, en 1 van de kinderen op hun stoeltje voorin.
    En overigens wordt er effectief 1 of hooguit 2 dagen per week met de volledige family gereden, de rest v/d week is het C met de kinderen, dus 2 voor, 2 achter.
    Ik zit in de tussentijd weer in mijn gele limo dan
    Laatst gewijzigd door Bob; 12-01-16 om 10:40.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #34
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Ik kan beamen dat de V70 2.5t een hele fijne bak is! Klinkt lekker, maar niet overdreven (uitgaande van de standaard uitlaat dan ). Het interieur voelt heel erg degelijk aan en ziet er goed uit. De 2.5t is een erg soepel blok waarmee je prima kunt cruisen, maar hij trekt ook aardig door. Mijn pa haalt er 1:11 mee. Moet er wel bijzeggen dat hij rustig rijdt. Té rustig eigenlijk... Verder heb je alle ruimte. 5 volwassenen aan boord en 2 kalfen van honden achterin, past gewoon prima.

    Is trouwens de 330i van BMW geen optie? Ik zit ook eens om me heen te kijken en dat lijkt mij een hele goede optie. Geen grote problemen tegengekomen, relatief gunstig verbruik (van meerdere mensen gelezen dat ze niet onder de 1:10 uitkomen bij normaal gebruik en soms trappen), daarnaast een berg aan vermogen en een heerlijk geluid. De prestaties zijn ook heel erg goed, van 0-100 in minder dan 6 seconden. De V70 doet er toch nog 8 sec. over. Ook niet traag, maar aangezien het verbruik hetzelfde is...

  16. #35

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    @bartzel; BMW ... ...

    Als ik dan in dat segment ga shoppen wordt het natuurlijk een Audi.
    En een 3-serie is trouwens te klein, moet dan zeker een 5-serie hebben.
    Volvo ... vriendelijk dank voor alle tips, maar nee, dat wordt het toch écht niet.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #36
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    @Bob snap wel wat je bedoeld. De 3-serie is, in touring variant, wel heel erg netjes. De 5-serie daarentegen... niet bepaald het mooiste model.

    @grollie Zie nu inderdaad dat die op hetzelfde platform als een 4 staat... Seat Exeo valt dus sowieso af
    Laatst gewijzigd door bartzel; 12-01-16 om 12:44.

  18. #37
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bartzel Bekijk Berichten
    Misschien een Seat Exeo?
    Ga door, en hoeveel ruimer dan een 4 is een exeo?
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  19. #38

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Ga door, en hoeveel ruimer dan een 4 is een exeo?
    Da's gewoon dezelfde auto (B7 = Exeo)
    En zoals ik al eerder riep; Geen Seat. Met name om de saaie/lelijke dashboards, maar dat valt in het geval van de exeo dan wel weer mee, want die heeft het dash van de B7 cabrio Maar hij is sowieso te klein.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  20. #39

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Bob, cut the crap: wat is je budget? Voor 50K koop je een Passat of A6 uit 2013-2015 uit Duitsland met alles erop en eraan, maar voor 20K zit je "vast" aan 2007-2011 modellen, en daarmee ook een of twee generaties ouder. De Superb is in 2010 en 2013 veranderd; dat zie je ook in prijzen terug. Dus, richtlijn? 7K (A3+A4), 10K, 15K? Meer? minder?
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  21. #40
    water-escape's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    3.445
    Kudos
    216
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Het is weer eens zover ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Bob, cut the crap: wat is je budget? Voor 50K koop je een Passat of A6 uit 2013-2015 uit Duitsland met alles erop en eraan, maar voor 20K zit je "vast" aan 2007-2011 modellen, en daarmee ook een of twee generaties ouder. De Superb is in 2010 en 2013 veranderd; dat zie je ook in prijzen terug. Dus, richtlijn? 7K (A3+A4), 10K, 15K? Meer? minder?

    nee joh, voor 20k heb je 2014 passat en 2008 a6. wellicht wat overdreven, maar zo verschil zit er wel in.
    2. Audi A6 AR 3.0 TDI Q2007 Hartog Tuned! ('17 - '21 van 142k - 188k )
    3. Audi A3 SB 2.0 TDI S-Line 2008 Hartog Tuned! ('13 - '16 van 80k - 151k)
    4. Audi A6 3.0 TDI Q 2007 Hartog Tuned! ('07 - '13 van 0k - 310k)

Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •