Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Wie heeft de A4 07-LB-TD in bezit gehad?

  1. #1
    tothepiano's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    52
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Wie heeft de A4 07-LB-TD in bezit gehad?

    Beste forumlezers,

    Sinds 1 week ben ik in het bezit van een donkerblauwe Audi A4 1.9 tdi Avant Exclusive bouwjaar 11-2002 met kenteken 07-LB-TD.
    Graag zou ik willen weten wie de auto voor mij in het bezit heeft gehad en wat er aan de auto aan onderhoud is gepleegd. Ik wil zoveel mogelijk weten, daar ik deze auto naar alle waarschijnlijkheid op ga rijden. De teller staat nu op 356700.
    Wellicht herkend iemand het kenteken en slaat daar op aan. Met 1 eigenaar ben ik in contact en deze had de auto van 2008 t/m 2012. (middels een Carglass rekening achtergekomen die in de auto lag).
    Via autoverleden.nl ben ik wel aan het aantal eigenaren gekomen.
    Misschien heeft iemand tips hoe ik hier achter kan komen. De autohandelaar waar ik het gekocht heeft kan het me niet vertellen.

    Alvast dank voor het meedenken en eventuele reacties!

    Met vriendelijke groet,
    Gerko
    Laatst gewijzigd door tothepiano; 04-07-16 om 23:34.

  2. #2
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard re: Wie heeft de A4 07-LB-TD in bezit gehad?

    Hé, dit is mijn vorige geweest. Was al benieuwd of deze weer op het forum terecht zou komen. Ik heb het onderhoud zelf gedaan met originele Audi onderdelen via AHW onderdelen uit Duitsland. Elke 15dkm heeft ie Castrol Edge LL olie gehad.

    Ik las overigens dat je een paar storingen had. Ik had zelf ook de storing in de schakelaar van de airbag in het dashboardkastje. Deze storing kwam pas naar verloop van tijd nadat ik deze had ingebouwd. Ik heb daarna de schakelaar zelfs nog vervangen omdat ik alleen kon herleiden dat de schakelaar defect zou kunnen zijn. Dit lijkt er dus niet op. Het zit verder allemaal aangesloten volgens de schema's van Elsawin. Dit heb ik overigens gemeld bij de handelaar toentertijd.

    Van de brake-melding heb ik ook last gehad. Dit is toen wel verdwenen nadat ik er andere ballasten voor de xenon had ingezet. Helaas heeft dat dus niet geholpen lees ik.

    De DRL bij de mistlampen zaten er toen ik hem wegdeed net een paar maanden in. Stond wel mooi, maar was nooit hetgeen ik eigenlijk wilde hebben.

    Wat je misschien niet weet, maar er wel op zit, zijn elektrisch inklapbare spiegels. Ze klappen in als je de schakelaar voor de spiegels naar beneden draait. Helaas kan je dit alleen maar handmatig doen en is niet te programmeren dat dit via het vergrendelen of ontgrendelen van de auto kan. Je hebt hier wel modules voor, maar is een hels karwei om in te bouwen.

    Ik heb ook de auto-dimmende binnenspiegel met kompasfunctie erin gezet. Tevens heb ik de bedrading ook al aangebracht vanaf de binnenspiegel naar de zekeringenkast links in het dashboard, om tevens auto-dimmende buitenspiegelglazen aan te kunnen sluiten.

    Verder vond ik het een zeer fijne auto en heb ik hem alleen maar weggedaan omdat er gezinsuitbreiding kwam en ik een grotere (A6 4F avant) heb gekocht bij de handelaar waar jij deze vandaan hebt.

    Mocht je nog iets willen weten, laat het maar horen.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  3. #3
    tothepiano's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    52
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Wie heeft de A4 07-LB-TD in bezit gehad?

    Hoi Maarten,

    Erg leuk om te lezen!!
    Ik had niet meer verwacht dat iemand zou reageren.

    Kunnen we even mailen met elkaar?
    Je kan me bereiken op gerkovankampen@live.nl

    Zou het erg leuk vinden om contact te hebben en van gedachtes te wisselen.
    Ik heb nog wel wat vragen.

    Van de spiegels wist ik idd niet! ga het gelijk even proberen.

    Graag zie ik een mailtje van je tegemoet.
    Alvast bedankt!

  4. #4
    tothepiano's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2016
    Leeftijd
    52
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Wie heeft de A4 07-LB-TD in bezit gehad?

    Ha Maarten,

    Vorige week afscheid genomen van de 07-LB-TD. Je oude auto.
    Ik heb het tot 490.000km vol kunnen houden en met veel plezier. Dus ik heb er een kleine 140.000km mee gereden.
    Als het goed is, dan is het nu onderweg naar Polen.

    Vond het wel even leuk om het aan je te melden.

    Groet Gerko

  5. #5
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft de A4 07-LB-TD in bezit gehad?

    Dat is zeker leuk om te horen. Mooi dat je er nog aardig wat mee hebt kunnen rijden.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •