Bekijk Poll Resultaten: Audi A3 Sportback of A5 Coupe

Stemmers
2. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Audi A3 Sportback 2.0TDI RS3 PAKKET 08-2012

    0 0%
  • Audi A5 Coupe 2.0 TFSI 211PK 08-2011

    1 50,00%
  • Audi A5 Coupe 3.0 TDI 240PK 08-2011

    1 50,00%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 27

Onderwerp: Audi A3 Sportback of A5, diesel of benzine?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2017
    Leeftijd
    31
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Audi A3 Sportback of A5, diesel of benzine?

    Hallo, ik zit al maanden te twijfelen tussen 2 duitse bolides: Audi A3 Sportback VS Audi A5 Coupe
    Ik ben student en mijn budget is maandelijks toch echt maximaal €400-500, met alles inbegrepen zoals de wegenbelasting, verzekering en brandstof.
    Ik denk dat ik op een jaarbasis 20.000 tot 25.000 km ga rijden.


    De Audi A3 Sportback wil ik graag in een RS3 pakket hebben incl. panoramadak en automaat.
    Ook wil ik deze graag in een 2.0 TDI 140/170PK uitvoering hebben. (misschien chippen naar 185 PK en 400Nm koppel)


    De Audi A5 Coupe zou ik graag in een 2.0 TFSI 211PK willen met quattro, OF in een 3.0 TDI versie met quattro. ( en later een leuke rs5 pakketje ervan maken)


    Nou zou ik graag 2 dingen willen weten; Doen de 2 A5 coupe's veel van elkaar onder qua maandelijkse kosten, inclusief het verbruik ? Welke zou ik minder te hoeven onderhouden?


    OF


    Ik zou een Audi A3 Sportback 2.0 TDI met RS3 pakket incl. panoramadak en automaat kunnen nemen.
    Ik weet dat deze motor erg sterk, snel en best zuinig is. Maargoed.. de A5 is dan ook zo, behalve het verbruik vrees ik.


    Wat zijn jullie ervaringen met deze auto's, en wat zouden jullie mij aanraden als jullie in mijn schoenen stonden. En maandelijks maximaal €400-500 zouden willen besteden aan de auto. En welke van de 2 is een betere nekkenbreker? :P


    Alvast bedankt!

    Emre

  2. #2