Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Aankoopkeuring “welkomskeuring” Audi Q7

  1. #1

    Standaard Aankoopkeuring “welkomskeuring” Audi Q7

    Goedemiddag,

    volgende week heb ik voor de aankoop van een Audi Q7 3.6 een welkomskeuring gepland bij een VW/Audi dealer.
    Hiermee krijg ik nadien een overzicht van de status van het technische deel van de auto en de mogelijke te verwachten kosten op korte termijn.

    ik heb hier verder nog geen ervaring mee maar ik hoop dat het mij een goed beeld zal geven van de auto. Voor mij is het ook een hulpje bij de onderhandelingen mocht het zover komen.

    heeft iemand hier op dit forum nog andere slimme tips die ik nog mee moet nemen? Of andere goede tips na aanleiding van dergelijke ervaringen?

    Dank je wel alvast voor de hulp. Als het tot een aankoop komt zal ik de auto hier uiteraard “ presenteren”.

    fijne feestdagen nog

  2. #2
    EddyUnk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    453
    Kudos
    5
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopkeuring “welkomskeuring” Audi Q7

    Ik zou in ieder geval bij die keuring om een uitdraai van de VAG-COM vragen, zodat je een goed beeld hebt wat de auto zelf allemaal al gemeld heeft.

    En misschien is het mijn ervaring met de Audi-dealer, maar ik zou wellicht eerder kiezen voor bijv. Pedro Hartog, Coen Donkers (beide échte experts) of de ANWB. De dealer zou eigenlijk expert moeten zijn, maar met name met oudere auto’s hebben ze vaak minder ervaring omdat mensen na de garantie toch voor een goedkooer alternatief gaan kijken. En voor de dealer is de welkomstkeuring met name het binnenhalen van een nieuwe klant. Maar zoals gezegd, dat kan mijn ervaring zijn! Er zitten ongetwijfeld ook heel goede tussen hoor!
    Audi e-tron S

  3. #3

    Standaard Re: Aankoopkeuring “welkomskeuring” Audi Q7