Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Oriëntatie Audi SQ5 3.0Tdi, bouwjaar 2015-2016

  1. #1

    Standaard Oriëntatie Audi SQ5 3.0Tdi, bouwjaar 2015-2016

    Beste kenners, graag wil gebruik maken van al jullie audi kennis. Ik ben voornemens om me te oriënteren voor een SQ5.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een competition, 3.0tdi. Wie van jullie rijdt er zon auto. Wat zijn de gemiddelde prijzen? Wat zijn de aandachtspunten? Vaak heeft germanydealer hele mooie staan of breedveldautos. Ben op zoek naar auto met km.stand tussen de 40 en 60K. Hoor graag jullie ervaringen.

    Alvast bedankt.

  2. #2
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Oriëntatie Audi SQ5 3.0Tdi, bouwjaar 2015-2016

    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  3. #3

    Standaard Re: Oriëntatie Audi SQ5 3.0Tdi, bouwjaar 2015-2016

    Over het algemeen prima auto's. Gewoon lekker zelf importeren ipv ex-import kopen, dat scheelt je makkelijk 10k+. Mooi een aankoopkeuring erbij doen voor wat meer zekerheid. Over importeren zijn via de zoekfunctie veel topics te vinden met veel informatie. Voor 45k-55k all in heb je dan heel erg volle 2016 SQ5. De competition 326pk en plus 340pk zijn nieuwere generaties bitdi motoren dus niet alles wat je over de bitdi leest geldt automatisch ook voor jou..

  4. #4

    Standaard Re: Oriëntatie Audi SQ5 3.0Tdi, bouwjaar 2015-2016

    Hey,
    ik heb vorig jaar een SQ5 plus gekocht in Duitsland,gevonden via mobile.de
    Gekocht bij een werknemer van Audi Ingolstad ,de wagen was bijna 2 jaar en had 32000 km.
    Auto heeft 5 jaar garantie (wereldwijd) ,dit heeft voor mij wel de doorslag gegeven.Vrij veel opties en wintervelgen 20" waren voorzien
    Ik heb hiervoor 49000 eur betaald en heb de wagen zelf geimporteerd(weliswaar naar Belgie) en dit ging zeer vlot.
    Wat betreft de wagen zelf kan ik enkel zeggen dat dit de beste wagen is waar ik ooit mee heb gereden.Men kan perfect met deze wagen rustig rijden maar eigenlijk is hij gemaakt om lange ritten richting Duitsland en Oostenrijk te doen hetgeen wij dan ook reeds verschillende malen hebben gedaan.
    Ik zou zeggen niet twijfelen en gewoon doen.
    Veel succes met de zoektocht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •