Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 38 van de 38

Onderwerp: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

  1. #21
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1980 Bekijk Berichten
    Domme opmerking misschien
    Maar kan het niet zijn dat de leasemaatschappij opdracht heeft gegeven om folie te plakken
    Omdat nieuwe ramen gewoon weg veel te duur is ?

    Wettelijk gezien is de leasemaatschappij eigenaar van de SB en hij bepaald wat er gedaan wordt
    Jij bent niks anders als hoofd bestuurder op papier en je betaalt een deel omdat je waarschijnlijk privé gaat rijden met de auto
    Daarom morgen eerst contact met hun. Wordt vervolgd.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  2. #22
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.017
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    @razor, de vraag is idd of meeruitvoering VW1 op de koopovereenkomst staat vermeld. Ik zet mijn geld erop dat dit niet te vinden is.

    Het probleem met de standkachel bij de e-tron betreft trouwens de extra standkachel op brandstof.

  3. #23

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    Het probleem met de standkachel bij de e-tron betreft trouwens de extra standkachel op brandstof.
    Offtopic:
    I know, dat bedoelde ik ook. Je had het over het ontbreken van de afstandsbediening. Op de eerste Duitse E-tron prijslijst staat keurig: "mit Timer und Abfahrtszeitprogrammierung im MMI oder über die Audi connect e-tron Dienste" terwijl op de eerste NL e-tron prijslijst stond: "inclusief radiografische afstandsbediening met verlicht display"..

  4. #24
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    @razor, de vraag is idd of meeruitvoering VW1 op de koopovereenkomst staat vermeld. Ik zet mijn geld erop dat dit niet te vinden is.

    Het probleem met de standkachel bij de e-tron betreft trouwens de extra standkachel op brandstof.
    Er staat Privacy glass : dealermontage. Daarnaast dus de drie gesprekken, die van besteld, bevestiging chemisch tinten naar folie gingen. Straks bellen met leasemij.
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 14-01-19 om 07:48.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  5. #25
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    - Update: leasemij gaat in gesprek met dealer. Helaas is betreffende verkoper er pas woensdag weer.
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 14-01-19 om 14:48.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction


  6. #26
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    - Update: De leasemij heeft mij de garantie gegeven dat de afwerking goed is, de look & feel nagenoeg gelijk aan af-fabriek en dat er vrijwel geen kans op beschadiging is. Ik ga er vanuit dat dit de boodschap van de dealer aan hun is geweest. De leasemij vindt het verder niet interessant genoeg om er ophef over te maken. Over de gang van zaken ... dat vinden ze ook niet sjiek, maar verder geen actie hierop.
    Al met al ben ik van de ene kant wel gerustgesteld, maar voel me van de andere kant toch ook een beetje beetgenomen. Wellicht een stukje naïviteit van mijn zijde en in ieder geval een leermoment voor de volgende keer.
    Ik heb met de leasemij afgesproken dat als ik vrijdag a.s. de auto ophaal ik kijk of ik tevreden ben en zo niet dan kan ik weer contact opnemen. In het ergste geval verrekent de leasemij dan de folie terug en gaat het eraf. Tsja, dan heb ik nog niets, wellicht zonneschermen kopen in dat geval.
    Ik zal proberen na vrijdag wat foto's te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 23-01-19 om 07:36.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  7. #27
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    keurig, een update, we maken wel eens anders mee

    dus samengevat; de leasemaatschappij vindt het goed dat jij de leasemaatschappij gaat betalen voor geplaatst folie op de ruiten. Zoiets?

    Maar, wellicht is het best fraai hoor, als ze dat aangeven. Benieuwd naar de plaatjes straks.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  8. Ad
  9. #28
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    keurig, een update, we maken wel eens anders mee

    dus samengevat; de leasemaatschappij vindt het goed dat jij de leasemaatschappij gaat betalen voor geplaatst folie op de ruiten. Zoiets?

    Maar, wellicht is het best fraai hoor, als ze dat aangeven. Benieuwd naar de plaatjes straks.
    Jullie helpen mij, dus vind ik het inderdaad wel zo netjes om te blijven updaten :-) En mocht er iemand anders tegen hetzelfde aanlopen, dan is het verhaal straks mooi rond.
    Uiteraard vindt de leasemij het prima als ik hun betaal, gne gne gne.
    In het slechtste geval krijg ik geld terug en haal ik de folie er wel of niet of toch wel af.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  10. #29
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    FE25CC00-C8D7-4EED-94FA-5C443CA5429E.jpg
    0CB1BC8A-655C-4494-93AC-A1FE3A8BA038.jpg

    Zoals beloofd. Ik ben achteraf tevreden met het resultaat. De dealer heeft als extraatje de vier ringen instapverlcihring in de deuren gemonteerd.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  11. #30
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.017
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    En de folie rond de elementen van de achterruitverwarming wordt nog strakker als het vocht achter de folie steeds meer uitwasemt. Daardoor wordt het licht van achterliggers minder gebroken.
    Laatst gewijzigd door A3165; 28-01-19 om 23:01.

  12. #31
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3165 Bekijk Berichten
    En de folie rond de elementen van de achterruitverwarming wordt nog strakker als het vocht achter de folie steeds meer uitwasemt. Daardoor wordt het licht van achterliggers minder gebroken.
    Fijn, ik zie inderdaad wel een klein beetje vertekening.

    Er zit tien jaar garantie op de folie en ik heb een spray met doekje gekregen voor het onderhoud.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  13. #32
    Belvedere98's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Jeetje, dat ziet er eigenlijk best goed uit!!

  14. #33
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Tja zo ziet het er inderdaad uit met folie, Kan je eens een foto laten zien van het achterste zij ruitje ? Daar zit soms een randje zichtbaar. Sommige tinters kunnen dat met verhitten ook weg krijgen. DOT matrix noemen ze dat.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  15. #34
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Zekers, zie hieronder. Het bedrijf dat de folie heeft aangebracht, heeft dot matrix ontwikkelt zeggen ze op hun site.
    A25B9785-7ACB-49BC-A341-5C63C4FF1D83.jpg
    B44853B9-D419-480C-BC9D-E81F2976AB54.jpg

    Ik moet zeggen dat de kleine vertekening van de lampen van achterliggers bijna helemaal weg is.
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 09-02-19 om 09:40.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  16. #35
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Zie het niet heel goed, maar lijkt wel een stuk beter als zonder dat matrix. Zie alleen geen detail. Het is alleen jammer dat je de achteruit verwarming draadjes altijd blijft zien.
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  17. #36
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Ja, die oranje achteruitverwarming is beter zichtbaar dan bij echte getinte ruiten. Dat was ook mijn voornaamste bezwaar tegen folie.
    Hoewel het ook gewenning zal zijn, moet ik zeggen dat ik het minder opvallend vind, omdat het geheel zeer straks is gedaan.

    Over 4 jaar bestel ik wel af-fabriek getint. Lesje geleerd.
    Laatst gewijzigd door Morris1973; 10-02-19 om 11:07.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

  18. #37

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2020
    Leeftijd
    42
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    als dit door ruitblinderen.nl is gedaan is de kwaliteit goed, heb geen belangen in het bedrijf maar ben vaste klant

  19. #38
    Morris1973's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2016
    Posts
    181
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Getinte ruiten besteld, blijkt folie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waldpyk Bekijk Berichten
    als dit door ruitblinderen.nl is gedaan is de kwaliteit goed, heb geen belangen in het bedrijf maar ben vaste klant
    Het is door Foliegarant gedaan en ze gebruiken dot matrix om luchtbellen te voorkomen. Ik moet zeggen het zit nog steeds heel mooi straks. Mijn zoon heeft wel een kras erin weten te zetten, maar verder dan dat niets te zien. Ook de vertekening door de achterruit is zoals gezegd uiteindelijk bijna niet meer aanwezig.
    A4 B9 Avant '19 S-line, A3 8V Sportback '19 S-Line, A4 B8 Avant '10 Pro Line S en A3 8P Sportback '09 Attraction

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •