Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Advies gevraagd - A6 Avant S-Line 2014 1.8 TFSI

  1. #1
    Belvedere98's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Advies gevraagd - A6 Avant S-Line 2014 1.8 TFSI

    Ha allemaal,

    Na jaren rond gereden te hebben met een A3 (2013) en later een Volvo (V60 D6... sorry ) is het nu opnieuw tijd voor een Audi, maar dit keer een particuliere aanschaf.
    En niet zomaar een Audi, voor mij echt een droomauto. Heb naar dit model vanaf de introductie echt als een verliefde tiener naar gekeken!
    Wat een prachtige machine.

    Ik ben, eigenlijk vanuit verveling, gaan rondkijken op mobile en ben daar een mooi exemplaar tegen gekomen.
    Het is gaan kriebelen, mijn vrouw heb ik overtuigd en inmiddels heb ik 'groen licht' van de baas
    De auto voldoet aan vrijwel al mijn wensen;

    - Avant
    - 1.8 tfsi
    - S-tronic
    - S-line in & exterieur
    - Daytona grey
    - km-stand is gunstig
    - prijs ook...

    Voor de km-stand ziet de auto er op de foto's er erg goed uit en mijn interesse was in ieder geval gewekt.
    Toen ik langer naar de foto's ben gaan kijken viel mij op dat de S-line badge op het voorste rechter voorscherm ontbreekt, overgespoten misschien?
    De verkopende partij wist mij te vertellen dat de auto zeer goed onderhouden was en in uitmuntende staat verkeerd.
    Op mijn vraag of het een voormalig schade auto betrof, werd uiteindelijk verteld dat het voorste rechter voorscherm incl linker koplamp zijn vervangen/ gespoten.
    De verkopende partij zegt verder geen weet te hebben van overige schade of documentatie voor handen te hebben (zegt hij).

    Ik heb bij autoverleden een rapport opgevraagd en de lakdiktes zijn interessant.
    De auto is overduidelijk in zijn geheel overgespoten en rechtsachter is er onomstootbaar plamuur gebruikt.

    De volledige onderhoudshistorie klopt echter volgens het boekje, een vriendelijke medewerker van Audi Wittebrug wilde mij alles telefonisch bevestigen.

    In de bijlage het rapport van autoverleden en hierbij de link naar mobile.
    Wat zouden jullie doen?

    Schade kan ook goed hersteld zijn toch?

    [URL="https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-1-8-tfsi-ultra-s-line-selection-kamera-viersen/271935332.html?action=parkItem"]2019-01-21_21-06-33_wauzzz4g4fn037974_1T17L_0.pdf

    https://m.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-1-8-tfsi-ultra-s-line-selection-kamera-viersen/271935332.html?ref=srp
    Laatst gewijzigd door Belvedere98; 23-01-19 om 13:16.

  2. #2
    Belvedere98's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Advies gevraagd - A6 Avant S-Line 2014 1.8 TFSI

    Hi,

    Ik heb best nog wel even getwijfeld, maar het was eigenlijk 'common sense' om deze auto niet aan te schaffen.
    Het is een Nederlandse A6 Avant 2.0 MT geworden.

    Ondanks dat ik geen reactie heb ontvangen op mijn specifieke vraag heb ik wel ontzettend veel gehad aan andere informatie op het forum.
    Dus dank allemaal!

    Groet,
    Marly

  3. #3
    Jason1970's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Leeftijd
    53
    Posts
    192
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Advies gevraagd - A6 Avant S-Line 2014 1.8 TFSI

    Las net je post.....

    Goede beslissing en een goede keus gemaakt.

    Ben benieuwd naar de pics.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •