Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Audi A3 1.8 tfsi aankoopadvies

  1. #1

    Standaard Audi A3 1.8 tfsi aankoopadvies

    Hallo,

    ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik aan het kijken ben naar een andere auto. Mijn oog is gevallen op een Audi A3.

    Ik ben gisteren wezen kijken en proefrijden in een A3 1.8 tfsi uit 2011. De auto ziet er supernetjes uit en reed ook goed, maar..

    Ik lees allerlei enge verhalen over slechte tfsi motoren en heb zojuist een oude uitzending van Radar gezien hierover. De betreffende auto heeft 120.000 km gelopen en de ketting is vervangen door de garage waar deze te koop staat.

    Nu lees ik steeds dat het om de 1.8 en 2.0 tfsi in de Audi A4 gaat. Maar die motor zit toch ook in de A3?
    Laatst gewijzigd door kapitano; 11-04-19 om 14:39.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.8 tfsi vraag

    Kijk is bij aankoop adviezen
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

  3. #3

    Standaard Re: Audi A3 1.8 tfsi vraag

    Heb ik gedaan voordat ik dit topic aanmaakte. Daar kon ik zosnel niets over de 1.8 tfsi motor vinden.

    Ik neig ernaar om de auto niet te kopen..

  4. #4

    Standaard Re: Audi A3 1.8 tfsi vraag

    Nog eens de zoekfunctie gebruikt en in bijna elk topic waarin iemand hiernaar vraagt wordt doorverwezen naar de zoekfunctie.

    Ik krijg de indruk dat dit een gevoelig onderwerp is voor Audi liefhebbers maar zo heeft een forum natuurlijk weinig zin.

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 1.8 tfsi vraag

    Verplaatst naar Aankoopadviezen. Gebruik eens de zoekfunctie met 'tfsi olieverbruik'. De info is echt te vinden, het is alleen irritant dat veel mensen eerst vragen zonder te zoeken, dan krijg je zoveel topics.
    Laatst gewijzigd door tom; 11-04-19 om 16:10.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •