Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Google Street view nog steeds in België

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q2

    Standaard Google Street view nog steeds in België

    Volgens wat ik hier op het forum kan lezen werd Google Street view in december 2017 door Audi uitgeschakeld en kan deze dienst, die vroeger deel uitmaakte van het Audi Connect abonnement, sindsdien niet meer worden gebruikt.

    Ik heb mijn wagen besteld in september 2018 en die dienst staat op mijn bestelbon! Mijn geleverde Q2 heeft wel geen Google Street view.

    Vandaag, na 1,5 jaar na uitschakeling van deze service, wordt Google Street nog steeds vermeld op de Belgische Audi-webpagina over Audi Connect en in de Belgische webconfigurator. En waarschijnlijk zal deze ook nog mee op de bestelbon komen wanneer je vandaag een wagen gaat bestellen in België.
    In Duitsland en Nederland heeft Audi wel zijn huiswerk gemaakt.

    https://www.nl.audi.be/be/web/nl/die...navigatie.html

    Wat een slordigheid! Op die manier wordt het voor de klant wel heel moeilijk om een correcte inschatting te maken over de functionaliteit van de nieuwe wagen.

    Snoopy Belgium

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2019
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q2

    Standaard Re: Google Street view nog steeds in België

    De dealer heeft mij gisteren bevestigd dat deze informatie bij Audi België verkeerd is en de dienst is uitgeschakeld. Hij heeft het doorgestuurd naar de invoerder. Ik ben benieuwd of hij meer succes heeft om daar iets gewijzigd te krijgen. Voor hem is de zaak daarmee afgehandeld maar voor mij niet want ik heb wel betaald voor deze service zoals aangeduid op mijn bestelbon.

    Ik begrijp dit allemaal niet meer. Is dat wat Audi nu bedoelt met "Vorsprung durch Technik"?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •