Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Aankoopadvies A3 8V

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Leeftijd
    29
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Aankoopadvies A3 8V

    Goedemorgen,

    Op het moment heb ik een Seat Leon 1.2 TSI en ben ik rond aan het kijken voor een andere auto.
    mijn oog is gevallen op de A3 Sportback of de Seat Leon(nieuwere) FR/Cupra.

    Nu is mijn vraag of jullie me wat meer kunnen helpen met mijn keuze.

    Ik wil graag kijken voor een 2.0 TFSI Sportback Sport pakket, Quatro pakket of Quattro Sport pakket. (DE Importeren)

    als ik kijk naar de seat opties kom ik op volgende uit, kan dit ook op de audi?


    • Draadloze telefoonlader(GEEN PRIO)
      [8]Mijn Seat app/connect(GEEN PRIO, kan nog achteraf?)
    • Media plus met DAB+, Mirror link
    • Parkeersensoren achter en voor
    • Upgrade Professional 3(1/2/3)Media System Navi met 8 inch touchscreen inclusief 3 jaar gratis kaart updates voor Europa, 8 speakers, Bluetooth telefoon en audio-streaming, spraaksturing, 2 SD-kaartlezers, USB-aansluiting, Aux-in-aansluiting, kleurendisplay in instrumentarium, regensensor, lichtsensor, automatisch dimmende binnenspiegel, parkeersensoren achter en Full link technology.
      Als Upgrade Professional 1 en met: parkeersensoren vóór, DAB+ radio, Full LED koplampen met LED dagrijverlichting, achteruitrijcamera
      donker getinte ruiten achter (standaard bij Xcellence, FR en CUPRA, niet voor X-perience).
      Als Upgrade professional 2 maar met: Media System Navi Plus extra t.o.v. Media system navi: 3D navigatie, SMS functie, en 10Gb
      harde schijf, Wlan en met draadloze telefoonlader en Keyless entry/go
    • Upgrade Executive
      Panoramisch schuif/ kanteldak i.c.m Upgrade Alcantara zwart, sfeerverlichting, LED-interieurverlichting
    • Upgrade Technology DSG
      Adaptive cruise control, Front assist, lane assist, groot licht assistentie en verkeersborden herkenning
      Als Upgrade Technology en met: traffic jam assist, emergency assist - alleen i.c.m. DSG versnellingsbak en alleen i.c.m. Upgrade Professional 1/2/3
    • Upgrade Sound
      SEAT Sound: 10 luidsprekers incl. subwoofer in kofferbak, wordt geleverd met 18 inch ruimtebesparend reservewiel of beats audio
    • Upgrade Safety USA Systeem voor vermoeidheidsherkenning, signaal veiligheidsgordels zitplaatsen achterin, zij-airbags achter.
    • Upgrade Winter
      Verwarmbare voorstoelen, koplampreinigingsinstallatie), verwarmbare ruitensproeierkoppen
      standaard in Upgrade Leather
    • Upgrade Alcantara (IS VOLGENS MIJ AL STANDAARD, GEEN KUIPSTOELEN)
      Sportstoelen vóór, Alcantara/ kunstlederen bekleding, lendesteunverstelling beide stoelen
    • Elektrisch verstelbare berijdersstoel (GEEN PRIO, liever wel)
    • Afneembare trekhaak
    • Alarm met hellinghoekdetectie?
    • Dubbele uitlaatpijp
    • Virtual cockpit



    Hoor graag van jullie

    alvast dank

    MVG
    Laatst gewijzigd door tom; 09-07-19 om 09:41.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopadvies A3 8V

    Er kan van alles op een Audi, maar dat kost stukken meer geld dan op een Seat. Daarom zul je al deze opties zelden of nooit vinden op een A3. Dat kun je zelf ook uitvinden als je de optielijsten van te koop staande Audi's doorloopt (dat hoeven wij toch niet voor je te doen?).

    Veel plezier met de aankoop van je nieuwe Seat!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Aankoopadvies A3 8V

    Vink de opties eens aan op https://www.audi-boerse.de/gebraucht...2_1-search.htm . Dan kun je kijken of je budget toereikend is voor Duitse import bij een dealer vandaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •