Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Audi S3 met 128000km's: een risico of niet...?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    46
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Audi S3 met 128000km's: een risico of niet...?

    Bij deze ben ik al een tijdje op zoek naar een Audi S3 en kom ik er nu ééntje tegen met wel al 128000km op de teller. Gezien de al wat hogere kilometerstand hangt hier ook wel een aantrekkelijk prijskaartje aan en ben ik nu sterk aan het overwegen als ik eventueel deze S3 zou kopen of niet.

    Volgens de verkoper zou er een volledig onderhoudsboekje bijzitten door een erkende Audi dealer, wat me wel enige geruststelling geeft, maar nu vraag ik me toch af als er enige risico's verbonden zijn aan deze wagen, gezien de al wat hogere kilometerstand.

    Het betreft een S3 Sedan van bouwjaar 2015 (weet niet als er enig verschil is met voorgaande modellen).

    Dus wie kan me helpen? Waar moet ik op letten? Wat zijn vaak voorkomende en eventueel gekende problemen? En kunnen er grote kosten verbonden zijn aan de aankoop van deze wagen?

    Alvast bedankt voor alle hulp!

  2. #2

    Standaard Re: Audi S3 met 128000km's: een risico of niet...?

    Weet niet hoe gunstig het aanbod is, maar ik zou zelf net iets meer betalen voor veel minder km op de teller. Of jij 'm later verkoopt met 180kkm of 120kkm is voor je restwaarde een groot verschil.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    46
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi S3 met 128000km's: een risico of niet...?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Weet niet hoe gunstig het aanbod is, maar ik zou zelf net iets meer betalen voor veel minder km op de teller. Of jij 'm later verkoopt met 180kkm of 120kkm is voor je restwaarde een groot verschil.
    Inderdaad, daar kan ik je geen ongelijk in geven en daar heb ik eerlijk gezegd ook al rekening mee gehouden.

    Ik rij gemiddeld ongeveer 17000km per jaar en gemiddeld hou ik mijn wagens een drietal jaar.

    Dus na 3 jaar in mijn bezit, staat er dan bijna 180.000km op de teller... Ik vrees dat de restwaarde dan ook wel heel snel zal gedaald zijn...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •