Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Audi Q2 aanschaffen

  1. #1

    Standaard Audi Q2 aanschaffen

    Hallo

    ik ben aan het kijken naar een Audi q2 van 2018 met 13.000 km. Met een 1.4 TFSI motor. Ik heb een mini en daarvan is de motor versleten en niet waard om hem te laten maken.
    nou heeft mijn garage man vertelt dat de q2 problemen met de motoren hebben nu ben ik bang als ik die auto koop dat ik weer het zelfde als de mini krijg. Heeft iemand ervaring met problemen met deze auto met dat type motor? Of zijn er problemen bekent die veel voorkomen met dat type motor? Wil als ik nu weer een auto koop dat ik weer jaren kan rijden zonder problemen

    gr Thomas

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Q2 aanschaffen

    Verplaatst naar Aankoopadviezen.

    Zoeken op dit forum voor je een vraag stelt is overigens ook een goede optie.
    Laatst gewijzigd door tom; 13-02-20 om 18:41.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Audi Q2 aanschaffen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Verplaatst naar Aankoopadviezen.

    Zoeken op dit forum voor je een vraag stelt is overigens ook een goede optie.
    oh heb ik geprobeerd maar krijg geen resultaat kun jij wel wat vinden?

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Q2 aanschaffen

    Heel apart, dat zeggen erg veel mensen. Ik ben benieuwd wat je voor zoekterm hebt gebruikt.

    https://www.audiforum.nl/forum/googl...462j19188184j9
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Audi Q2 aanschaffen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Heel apart, dat zeggen erg veel mensen. Ik ben benieuwd wat je voor zoekterm hebt gebruikt.

    https://www.audiforum.nl/forum/googl...462j19188184j9
    Van alles bedankt kan ik even rond snuffelen


  6. #6

    Standaard Re: Audi Q2 aanschaffen


    die garage man had zeker geen Q2 staan maar wel een goed alternatief.

    ps DSG/stronic is n zwak element. Maar je kunt dsg-software overwegen wat de levensduur zou verbeteren
    Laatst gewijzigd door A3_sb; 14-02-20 om 07:14.

  7. #7

    Standaard Re: Audi Q2 aanschaffen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3_sb Bekijk Berichten

    die garage man had zeker geen Q2 staan maar wel een goed alternatief.

    ps DSG/stronic is n zwak element. Maar je kunt dsg-software overwegen wat de levensduur zou verbeteren
    nee dat is een wat oudere man die een beetje voor de hobby nog wat sleutelt met nog 1 goede vriend. Hij kwam met een Renault captur maar hij is een echte Renault man. Dat de stronic inderdaad vaker problemen heeft heb ik al meer gelezen. Geld dat alleen voor een q2 of hebben meerdere modellen dat?

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Audi Q2 aanschaffen

    dq 200 DSG's. Zijn bijna altijd gekoppeld aan lichtere motoren (<=150pk / <=250Nm). Zit in A1/A3/Q2/Q3 misschien zelfs sommige A4 met 1.4 tfsi?!
    Laatst gewijzigd door A3_sb; 14-02-20 om 10:17.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •