Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Ervaringen/advies gevraagd: aanschaf A3 1.4tfsi etron 2015 S-tronic met 200k op de teller?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Ervaringen/advies gevraagd: aanschaf A3 1.4tfsi etron 2015 S-tronic met 200k op de teller?

    Al een poos aan het rondkijken naar electrische rij-mogelijkheden en nu een interessante import A3 etron gezien. Veel via dit forum gelezen (bv. vervangen distributieriem bij 210k) over dez auto, maar verder niet veel met deze hoge km-stand. Heeft iemand ervaring hiermee mbt grote reparaties aan motor, bak, koppeling etc? De auto is volgens de advertentie altijd netjes volgens schema in ondergoud geweest. De aanbieding is dusdanig interessant dat ik best rekening wil houden met extra uitgaven, maar ik zou het graag als een gecalculeerd risico willen benaderen ipv een gok. Dus ik ben heel benieuwd naar de ervaringen!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen/advies gevraagd: aanschaf A3 1.4tfsi etron 2015 S-tronic met 200k op de teller?

    Verplaatst naar Aankoopadviezen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •