Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Oriëntatie aankoop Audi A6 Avant 2.8 FSI automaat C6 facelift vanaf 2009 (geen quattro)Edit: Toch maar wel een quattro...

  1. #1

    Standaard Oriëntatie aankoop Audi A6 Avant 2.8 FSI automaat C6 facelift vanaf 2009 (geen quattro)Edit: Toch maar wel een quattro...

    Goedemiddag,

    Ik ben me aan het oriënteren op de aankoop van bovenstaande auto. Na hier het e.e.a. gelezen te hebben mag ik concluderen dat dit eigenlijk probleemloze types zijn, uitgaande van normaal gebruik en onderhoud volgens het boekje. Ik probeer iets te vinden tot maximaal 250.000 km. Zijn er nog type specifieke punten waar op te letten, buiten de zaken die voor iedere andere auto gelden?

    Zomaar wat vragen waar ik geen eenduidig antwoord op kan vinden voor een auto met deze motor.. Wanneer distributie vervangen, automaatbak spoelen,
    Laatst gewijzigd door MarkSchilders; 07-08-20 om 10:12.

  2. #2

    Standaard Re: Oriëntatie aankoop Audi A6 Avant 2.8 FSI automaat C6 facelift vanaf 2009 (geen quattro)

    Zoek even op multitronic en distributieketting (problemen). Mijn vader rijd (nu nog) de 2.8 quattro avant (2009, 220pk versie) en die combinatie komt vaak beter naar boven dan de multitronic.
    Laatst gewijzigd door menno3274; 06-08-20 om 09:56.

  3. #3

    Standaard Re: Oriëntatie aankoop Audi A6 Avant 2.8 FSI automaat C6 facelift vanaf 2009 (geen quattro)

    Hoi Menno,

    Bedankt voor je reactie. Inmiddels ben ik zelf (na al dat multitronic leesvoer) ook tot de conclusie gekomen dat een 2.8 of 3.2 quattro betere keuzes zijn dan de 2.8 FWD.

  4. #4

    Standaard Re: Oriëntatie aankoop Audi A6 Avant 2.8 FSI automaat C6 facelift vanaf 2009 (geen quattro)

    Verstandige keuze. Wel gelijk een stuk minder resultaten, maar er staan er nog wel een aantal op autoscout24, marktplaats, gaspedaal etc. Succes met de zoektocht
    Laatst gewijzigd door menno3274; 07-08-20 om 14:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •