Beste leden,

Mijn laatste Audi was een ramp!!! (A4 20 FSI 2004 180.000km) voor dit barrel heb ik altijd met heel plezier diverse Audi,s in mijn bezit gehad variërend van de Audi 80 B3 en de B4 en 2 stuks A4 B5 sedan en avant.
Ik ben nu alweer een enige tijd in het bezit van een Japanner waar verder niks mis mee is maar het brengt je van A naar B en meer ook niet.
Daar waar ik toch altijd een beetje ben blijven zoeken kwam ik nagenoeg om de hoek bij een nette handelaar een super mooie azuur blauwe A3 Sportback tegen.
Het betreft een A3 Sportback uit 2005 met 210.000km op de teller met een 1600 FSI motor handgeschakeld 6 bak. (2 eigenaren)
De auto is dealer onderhouden (Audi centrum Breda) en er zit een volledig ingevuld onderhousboekje bij. De handelaar heeft de Audi ook ingekocht bij Audi centrum Breda. De handelaar vertelde mij ook dat hij er zelf een nieuwe koppeling in heb laten zetten deze achteraf niet best was.
Wat kan ik verwachten van deze Audi? is de kilometerstand in combinatie met de 1600 motor niet aan de hoge kant? Het is een FSI motor en in mijn laatste Audi was deze in een 2 liter versie helaas geen succes.

Bedankt alvast.

Mvg

leon