Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aankoopadvies Audi 80

  1. #1

    Standaard Aankoopadvies Audi 80

    Goedendag,

    Ik ben nieuw hier op het forum en merkte al dat ik bij de aankoopadviezen moet zijn met mijn vraag.

    Al een tijdje ben ik het internet aan het afstruinen naar een Audi 80. Graag zou ik wat adviezen willen ontvangen en zeg het gerust als mijn vragen niet heel relevant zijn ;-).

    Op het moment heb ik de volgende op het oog:

    https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m1581527378-audi-80.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618


    Ik ben vooral benieuwd of dit een beetje een realistische prijs is voor deze wagen?
    En wat is een beetje het maximale aantal kilometers wat deze motor kan draaien, zijn hier gemiddelde gegevens voor bekend.

    Verder heb ik al de sticky gelezen voor aankoopadviezen, maar zijn er nog bepaalde punten waar je echt op moet letten bij deze uitvoering?

    Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, aanstaande zondag ga ik de auto bekijken.
    Laatst gewijzigd door teejayw; 02-09-20 om 17:20.

  2. #2

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi 80

    Wat ik heb begrepen is dat de auto gegalvaniseerd is, dus het met roest wel mee zou moeten vallen.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi 80

    Lees even de aankoopadvies-sticky in dit subforum door.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi 80

    Dank je wel Tom. Ik ga vanavond een kijkje nemen. Mocht ik dan nog vragen hebben dan stel ik ze graag hier.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    1.117
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Aankoopadvies Audi 80

    Ik vind het een vrij fikse vraagprijs, maar onderhoud en staat zijn belangrijker. Als er komend jaar niks aan de auto hoeft te gebeuren (voor zover je dat bij een hele oude auto kunt zeggen) kan die 2000 euro redelijk zijn. Maar dan moet je best een en ander goed checken. Is het kacheltje niet lek? Radiateur goed? Geen lekken in het koelsysteem? Koppakking wel eens vervangen, want die is anders stokoud? Distributie etc? Ophangingsrubbers, remmerij checken.

    Die motoren moeten oersterk zijn en best zuinig. Drie- a vierhonderdduizend km moet zeker mogelijk zijn. Persoonlijk vind ik het ook een prachtige kleur.
    Laatst gewijzigd door Paudio; 10-09-20 om 11:17.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •