Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Aankoopadvies A6 biturbo

  1. #21
    Marceloo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Leeftijd
    48
    Posts
    263
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Aankoopadvies A6 biturbo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    ik erger me er zelfs zo aan dat ik er aan zit te denken om hem te verkopen en voor een zf bak ga, ik was juist niet voor dat model gegaan omdat ie veel meer opvalt dan de versie die ik nu heb, waar ik wat beter aan kan komen rijden bij klanten, maar ik ga eerst die updates wel even proberen.
    Heb je ook gereden met de ZF bak in de A6? Zou best kunnen zijn dat als je in een BMW met ZF hebt gereden dat het anders rijdt?

    Ben ook wel benieuwd welk model je bedoeld? Je hebt toch een C7?

  2. #22

    Standaard Re: Aankoopadvies A6 biturbo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marceloo Bekijk Berichten
    Heb je ook gereden met de ZF bak in de A6? Zou best kunnen zijn dat als je in een BMW met ZF hebt gereden dat het anders rijdt?

    Ben ook wel benieuwd welk model je bedoeld? Je hebt toch een C7?
    Ja een RS6 en een Biturbo echt dag en nacht verschil voor mij, zelfs de tiptronic van de C6 vind ik beter rijden dan de s-tronic waar ik nu in rij.
    Met de proefrit had ik het niet echt door, dacht dat het een kwestie van wennen was, pas later nadat ik de auto beter leerde kennen begon het.
    Klopt ik heb een C7 S6 uit 2017.

  3. #23

    Standaard Re: Aankoopadvies A6 biturbo

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audic6 Bekijk Berichten
    ik erger me er zelfs zo aan dat ik er aan zit te denken om hem te verkopen en voor een zf bak ga, ik was juist niet voor dat model gegaan omdat ie veel meer opvalt dan de versie die ik nu heb, waar ik wat beter aan kan komen rijden bij klanten, maar ik ga eerst die updates wel even proberen.
    Misschien kan @Rainesh je helpen als je enigszins uit het westen van het land komt.

  4. #24
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Aankoopadvies A6 biturbo

    Een bakupdate is altijd een degelijk verschil geweest bij een Biturbo. Deze week nog een aantal geupdate.

    Ook bij de S-tronic is het altijd een verbetering geweest.

    Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
    Laatst gewijzigd door Rainesh; 04-10-20 om 14:20.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •