Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Audi A3 web-site configuratie vs realiteit?

  1. #1

    Standaard Audi A3 web-site configuratie vs realiteit?

    Beste,

    Ik ben toe aan mijn tweede lease audi a3. Ik had de vorige (?) generatie en ga nu voor de vernieuwde versie (post 2019). Ik mag 30k besteden met 23pct korting (±38k)

    Na enkele avonden wild te klikken in configurator kwam ik op volgende setup uit: http://www.nl.audi.be/?audicode=A2XL71WT

    Nu beweert m'n salespersoon echter dat de GPS enkel met Business packs komt. Daarnaast zou de prijs v/h assistentie pretpakket niet verwerkt zijn in het overzicht.

    Afgaande op de website las ik op pagina 9 (opties) dat de GPS in het assist pakket zit. Het assist pack wordt volgens mij ook correct aangerekend (+4000e) echter niet goed weergegeven in het overzicht. Ik heb volgens mij enkele duizenden kunnen besparen door geen metaallak of auto clima te nemen (beiden +700e opties) en dit uitgegeven aan veel coolere opties.

    Wat denken jullie ervan?

    Met vriendelijke groeten,
    cloudkitten_

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.122
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 web-site configuratie vs realiteit?

    Ik ben niet bekend met de BE uitrustingen etc. maar in NL geldt wel heel nadrukkelijk dat de online configurator géén bindende kracht heeft. De prijslijst is al iets meer verbindend maar pas écht van formele betekenis is een offerte van de officiële dealer.

    Ik zie wel zo snel in jouw configuratorlink dat de prijs van het assistentiepakket inderdaad wel in het totaalbedrag is doorgerekend.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #3

    Standaard Re: Audi A3 web-site configuratie vs realiteit?

    Ik heb vanochtend een offerte gekregen. Nu nog zien dat de werkgever overweg kan met zon basis lakje.
    Bedankt voor de input!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •