Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Eerste Audi

  1. #1

    Standaard Eerste Audi

    Hallo,
    Ik ben steeds vaker aan het rondkijken voor een nieuwe auto, heb nu een Citroen Saxo, is mijn 1e auto maar Audi blijft toch mijn droomauto (A-, en RS-serie)
    Nu wil ik graag een Audi aan gaan schaffen maar helaas nog geen budget voor de 'duurdere' series en vrij weinig verstand van auto's haha. Welke raden jullie mij aan om mee te beginnen die niet al te duur is in de kosten? Wellicht een tip waar ik op moet letten en waar het beste te zoeken?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Audi

    Wat is je budget, hoeveel ruimte zoek je, hoeveel kilometers denk je per jaar af te leggen?

    In de Saxo-klasse is er geen Audi. Je zit dan meteen een stuk groter, bijvoorbeeld een A3.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.152
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Audi



    De kleinste en meest bereikbare Audi is de Audi A1. Dit model is er vanaf 2010. De goedkoopste A1 met benzinemotor op gaspedaal.nl is uit 2011, met 202.000km op de klok en prijskaartje van € 6.500. Zo'n occassionsite als gaspedaal.nl lijkt me ook goede plek om rustig te gaan kijken en meer indrukken te vormen over wat je zoekt.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •