Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Aankoopadvies TT 8N

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Posts
    65
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Aankoopadvies TT 8N

    Graag jullie advies ivm aankoop Audi TT roadster bj. 2001. Ik wil deze auto aankopen voor mijn zoon, zijn eerste wagen en wil deze opknappen als vader zoon project. Ik ben best wel handig, detail en wrap auto's als hobby. Ik heb echter beperkte kennis van auto elektronica.
    Deze TT heeft waterschade waardoor de comfort module al beschadigd is. Er zit een nieuwe kap op en volgens de eigenaar sluit deze niet goed aan maar ik denk eerder dat het de afwatering is waar het probleem zich situeert. Verder rijdt, start en schakelt de auto goed. 170k km’s met onderhoudshistoric. Omwille van de waterschade heb ik een goede prijs kunnen onderhandelen maar als het een bodemloze put wordt om de problemen te verhelpen kijk ik beter uit naar een ander exemplaar. Blijf ik beter weg van deze of is dit een haalbaar project? Nog ander aankoopadvies of gekende problemen bij deze modellen?
    Alvast dank voor jullie insteek.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: Aankoopadvies TT 8N

    Verplaatst naar het Aankoopadvies-subforum. Kijk hier ook eens rond voor meer informatie.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •