Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Import Canada Audi A3 e-tron 2017

  1. #1

    Standaard Import Canada Audi A3 e-tron 2017

    Hoi,

    Ik had net een soortgelijke bericht geplaatst, maar kan het niet meer vinden. Hoop dat het hier nog een keer mag.

    Ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met het importeren van auto's uit Canada. Het gaat om een audi a3 2017 e-tron. En ik ben benieuwd welke aanpassingen er gedaan moeten worden op gebied van:
    Navigatie, radio of menu
    Laden, oplaadkabels
    Verlichting
    Enz

    Niet alleen geschikt maken voor de Europese markt, maar ook gebruiksvriendelijk.

    Maris.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

    @Leon ik zie jou naam veel voorbij komen hier. Kan jij eens meekijken en contact met mij zoeken?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


    [/QUOTE @pedro sr. Ik zie jouw naam ook voorbij komen of genoemd als kenner. Ik ben zelf nieuw op dit forum en hoop echt dat iemand kan meedenken of een richting op kan sturen. Via audi zelf kom ik helaas niet verder. Alvast bedankt, voor iedereen die meespiekt en wil/kan meedenken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door tom; 09-03-21 om 11:37.

  2. #2
    MrFamous's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2021
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Vraag over omcoderen geimporteerde auto's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bayamaris Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring met het omcoderen of gereed maken van Amerikaans geimporteerde auto's voor de eu gebruikers?
    Of weet iemand waar ik met deze vragen terecht zou kunnen?

    Gaat om een audi a3 etron prestige 2017 uit Noord Amerika.

    Veel dank!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    Ik weet dat vagdiagnose.com hierbij kan helpen. Als je ze wilt contacteren, stuur ze dan even een berichtje op Social Media of bel ze even op. Als je op de Instagram headlines kijkt, zie je ook wat voorbeelden (genaamd USA 2 EU) van reeds uitgevoerde omcoderingen.

    Succes!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •