Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: A4 Cabrio '02-'04

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    55
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard A4 Cabrio '02-'04

    Ik ben op zoek naar een A4 cabrio uit de jaren 2002 tm 2004. Ik zie op het moment de bomen door het bos niet meer.
    Misschien dat jullie mij kunnen helpen met het maken van mijn keuze. Wat is nu de beste keuze? de 2.4, 3.0 of toch de 1.8?
    De prijzen van de verschillende modellen liggen dicht bij elkaar maar soms toch weer ver uit elkaar. Mijn budget zit niet vast op 1000 euro, maar wil wel een goede auto.
    Zo zie ik een 3.0 uit 2004 met 240.000 op de teller voor 4400,- en even verder een 2.4 uit 2002 voor meer geld met iets minder kilometers.
    Wat wel opvalt is dat kennelijk de kilometers belangrijker zijn dan het bouwjaar voor de prijs. Persoonlijk heeft de 3.0 mijn voorkeur maar misschien maak ik daarmee een slechte keuze.
    Wie helpt me uit de brand?
    Groet maarten

  2. #2
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard re: A4 Cabrio '02-'04

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mpg6810 Bekijk Berichten
    Ik ben op zoek naar een A4 cabrio uit de jaren 2002 tm 2004. Ik zie op het moment de bomen door het bos niet meer.
    Misschien dat jullie mij kunnen helpen met het maken van mijn keuze. Wat is nu de beste keuze? de 2.4, 3.0 of toch de 1.8?
    De prijzen van de verschillende modellen liggen dicht bij elkaar maar soms toch weer ver uit elkaar. Mijn budget zit niet vast op 1000 euro, maar wil wel een goede auto.
    Zo zie ik een 3.0 uit 2004 met 240.000 op de teller voor 4400,- en even verder een 2.4 uit 2002 voor meer geld met iets minder kilometers.
    Wat wel opvalt is dat kennelijk de kilometers belangrijker zijn dan het bouwjaar voor de prijs. Persoonlijk heeft de 3.0 mijn voorkeur maar misschien maak ik daarmee een slechte keuze.
    Wie helpt me uit de brand?
    Groet maarten
    Kijk ook naar de onderhouds history en opties bv pro-line of s-line maakt net het verschil verder moet je ook een beetje geluk hebben (vind ik)

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    55
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: A4 Cabrio '02-'04

    Dank je. Zal er op letten

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Cabrio '02-'04

    En gebruik even de zoekfunctie met 'multitronic'.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: A4 Cabrio '02-'04

    Automaat liefst Quattro, dat is altijd tiptronic, 2007 heeft dan weer een iets betere multitronic maar de tip blijft leuker. (Persoonlijk)
    Benzine is duurder in aanschaf dan diesel en kijk ook eens naar de b7 met s line exterieur, erg mooi al zeg ik het zelf.

    Het is een zware auto dus neem geen klein motortje, kwa benzine verbruik scheelt het allemaal niet zoveel. Rijd je echt veel is de diesel versie een optie.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •