Resultaten 1 tot 18 van de 18

Onderwerp: Aankoopervaring AHW Shop

  1. #1

    Standaard Aankoopervaring AHW Shop

    Recent heb ik bij www.ahw-shop.de een aantal onderdelen gekocht, reden dat ik hier terecht kwam is dat ik ze al op ebay.de had gezien, maar ze eigenlijk al kende van hun eigen webshop. Een betrouwbaar adres met in mijn ogen keurige prijzen. Daarnaast is het een officiële VW/Audi Dealer.

    Ik heb de volgende delen gekocht:
    S-line achterspoiler.jpgOrig. S-Line Spoiler Bodykit Audi A4 (8E).jpgOrig. S4 Turleisten Audi A4 (8E).jpgOrig. Aero Aerotwin Scheibenwischer Nachrüstsatz # Audi A4 S4 (8E).jpg

    De prijzen:
    S-line achterspoiler €159,- incl. matte sticker
    S-line voorspoiler € 215,- incl. roosters
    S4 deurlijsten €315
    Aero ruitenwisserset €59,95
    Verzendkosten met DHL €12

    De S-line voorspoiler en de Aero ruitenwisserset stonden gewoon in hun webshop en de S-line achterspoiler en S4 deurlijsten hebben ze na overleg per email later aan mijn bestelling toegevoegd. Aangezien deze niet in hun webshop stonden heb ik een mail gestuurd of zij deze konden leveren en uiteraard wat de prijzen hiervan waren. Dit was mogelijk en kreeg direct de prijzen per email toegezonden.

    Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik keurig een orderbevestiging per email. Met hierin de bestelde onderdelen + mij toevoeging buiten de webshop om, tevens een link met een gedetailleerd DHL track en trace overzicht.
    DHL.jpg

    Na een ongeveer een week heb ik alles ontvangen, alles was gewoon bij ze op voorraad!
    Alles zat keurig verpakt in originele VAG dozen:
    DSC00795.jpgDSC00797.jpgDSC00799.jpgDSC00798.jpgDSC00800.jpg

    Helaas was de S-line achterspoiler de verkeerde uitvoering, ze hadden mij de uitvoering zonder uitlaatuitsparingen toegezonden, aangezien ik een Quattro heb gaat dit niet passen.
    DSC00801.jpgDSC00802.jpg
    Na een email te hebben gestuurd kreeg ik binnen een aantal uren een reactie of ik de S-line achterspoiler terug kon sturen en dat ik hun mijn rekeningnummer moest doorgeven en de verzendkosten, zodat zij deze verzendkosten naar mij konden terugboeken. Inmiddels heb ik weer een email ontvangen dat de zending met de nieuwe spoiler morgen alweer wordt afgeleverd met DHL!

    Al met al ben ik bijzonder tevreden met mijn bestelling en hoe alles afgewikkeld is, zeker ook op het moment dat er iets niet goed is. Hopelijk hebben jullie wat aan mijn ervaring!
    Laatst gewijzigd door quattro stagioni; 23-01-11 om 13:09.

  2. #2
    RoyW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    37
    Posts
    393
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Fijne shop, heb ik ook al een hoop besteld,
    En toevallig heb ik in het begin van de week ook de s-line spoilers besteld.
    En de deurgrepen incl knopjes.
    Achterzijde stond idd niet op Hun site maar na een mailtje konde Ze die ook gewoon leveren.

    De door blades heb ik nog niet besteld, daar twijfel ik nog over.

    In het verleden ook altijd kapjes, knopjes ed besteld, goeie service, goeie prijs en snelle communicatie via mail.
    Audi A4 B6 Avant 1.8T S-line 2003
    Mod's: Hartog getuned, S-line exterieur, S4 grille, 19" new RS4, Federtellers, Sonniboys, Xenon, RS kapjes in motorruimte, K&N inleg luchtfilter

  3. #3
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Mooi, ik wilde net een topic beginnen om ervaring met deze shop !! bedankt.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #4

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Deze shop ook gebruikt voor mijn Sline ombouw.

    Erg goeie site (ook op eBay.de)
    Octavia RS TSi 2011

  5. #5

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Ik ben er niet van te spreken. Heb een remschijven + blokkenkit besteld voor de voor -en achteras van een A6 4g. Dus het gaat over fatsoenlijk wat geld. Ze sturen die naar mij op. De levering gebeurt door de pakketdienst door gewoon de pakketten aan de deur achter te laten. Deze blijken beschadigd en dus ook de inhoud. Ik hen gemaild en gezegd dat ze deze maar moeten ophalen en nieuwe sturen. Nee hoor, ik moet ze nog zelf op mijn kosten terug sturen. Nooit meer !


  6. #6
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.104
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yves1970 Bekijk Berichten
    Ik ben er niet van te spreken. Heb een remschijven + blokkenkit besteld voor de voor -en achteras van een A6 4g. Dus het gaat over fatsoenlijk wat geld. Ze sturen die naar mij op. De levering gebeurt door de pakketdienst door gewoon de pakketten aan de deur achter te laten. Deze blijken beschadigd en dus ook de inhoud. Ik hen gemaild en gezegd dat ze deze maar moeten ophalen en nieuwe sturen. Nee hoor, ik moet ze nog zelf op mijn kosten terug sturen. Nooit meer !
    Dat kan je ahw shop toch niet aanrekenen? De post is nu in corona tijd gewoon een beetje lomp, zette hier ook een compleet slotset met certificaat voor de deur, ook aardig geld.
    Dat het bij jou beschadigd is komt natuurlijk ook door de post maar schijven en blokken kan niet heel veel aan kapot toch?

    ik heb er al veel dingen besteld maar was prima, goed verpakt, originele onderdelen en voor normale prijs, jammer is dat de 15,- verzenden de deal vaak om zeep helpt, je moet echt een aantal dingen hebben.
    maar meeste gangbare spullen hebben ze op voorraad.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  7. #7

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Op zijn minst had ik betere klantenservice verwacht dan mij laten opdraaien om 2 loeizware schijven en remblokken nogmaals terug te sturen naar Duitsland. Dit is hun probleem. Zij hebben die aangesteld, niet ik.

  8. Ad
  9. #8
    Yuxel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2020
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Wat is er kapot dan aan de schijven en de blokken?
    A3 e-tron Q5 2.0 TDI Quattro S-Line A4 2.0 FSI
    Originele VCDS Haarlem

  10. #9
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.104
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yves1970 Bekijk Berichten
    Op zijn minst had ik betere klantenservice verwacht dan mij laten opdraaien om 2 loeizware schijven en remblokken nogmaals terug te sturen naar Duitsland. Dit is hun probleem. Zij hebben die aangesteld, niet ik.
    Klopt, maar het was dan weer jouw keuze om het in duitsland te kopen.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  11. #10
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Van te voren zelf gekeken hoe hun retourbeleid is? Dan had je kunnen weten dat iets terugsturen voor eigen kosten is. Staat duidelijk vermeld.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  12. #11

    Standaard

    Schijven diepe krassen erin wat nog niet het ergste is. Slijtsensor volledig kapot, blokken hebben diep groeven van de schijven + de metalen beugels zijn volledig geplet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Klopt, maar het was dan weer jouw keuze om het in duitsland te kopen.
    Hallo??? Dus dat moet dan maar in kapotte toestand geleverd worden of wat. Wat een onnozele reactie zeg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Van te voren zelf gekeken hoe hun retourbeleid is? Dan had je kunnen weten dat iets terugsturen voor eigen kosten is. Staat duidelijk vermeld.
    Laat ons nu even duidelijk zijn: ze plaatsen die dingen gewoonweg op de stoep terwijl ik niet thuis ben. Anders hadden ze het gelijk terug kunnen meenemen en dan had ik die shit niet gehad. Maar met Corona kreeg ik zelfs die kans niet eens. En dan moet ik voor heel die zooi opdraaien????
    Laatst gewijzigd door tom; 03-04-21 om 10:19.

  13. #12
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.104
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yves1970 Bekijk Berichten
    Schijven diepe krassen erin wat nog niet het ergste is. Slijtsensor volledig kapot, blokken hebben diep groeven van de schijven + de metalen beugels zijn volledig geplet.



    Hallo??? Dus dat moet dan maar in kapotte toestand geleverd worden of wat. Wat een onnozele reactie zeg.



    Laat ons nu even duidelijk zijn: ze plaatsen die dingen gewoonweg op de stoep terwijl ik niet thuis ben. Anders hadden ze het gelijk terug kunnen meenemen en dan had ik die shit niet gehad. Maar met Corona kreeg ik zelfs die kans niet eens. En dan moet ik voor heel die zooi opdraaien????
    Nee natuurlijk niet, maar dat is nu wel de reden dat jij het niet terug wil sturen, omdat het best geld kost om dat retour te sturen naar duitsland, terwijl dat wel zo in hun voorwaarden staat waar jij mee akkoord gegaan bent tijdens koop.

    Dat het beschadigd is kan je ahw niet aanrekenen maar die bezorger, die kan er blijkbaar niet mee omgaan, dus daar heen en die het laten retourneren.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  14. #13
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yves1970 Bekijk Berichten
    Schijven diepe krassen erin wat nog niet het ergste is. Slijtsensor volledig kapot, blokken hebben diep groeven van de schijven + de metalen beugels zijn volledig geplet.



    Hallo??? Dus dat moet dan maar in kapotte toestand geleverd worden of wat. Wat een onnozele reactie zeg.



    Laat ons nu even duidelijk zijn: ze plaatsen die dingen gewoonweg op de stoep terwijl ik niet thuis ben. Anders hadden ze het gelijk terug kunnen meenemen en dan had ik die shit niet gehad. Maar met Corona kreeg ik zelfs die kans niet eens. En dan moet ik voor heel die zooi opdraaien????
    Dat het op de stoep wordt achtergelaten ligt niet aan AHW, maar aan de bezorger. En sowieso kan je de spullen nooit direct mee terug geven. Dat gaat bij geen enkel bezorgdienst.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  15. #14

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yves1970 Bekijk Berichten
    Schijven diepe krassen erin wat nog niet het ergste is. Slijtsensor volledig kapot, blokken hebben diep groeven van de schijven + de metalen beugels zijn volledig geplet.



    Hallo??? Dus dat moet dan maar in kapotte toestand geleverd worden of wat. Wat een onnozele reactie zeg.



    Laat ons nu even duidelijk zijn: ze plaatsen die dingen gewoonweg op de stoep terwijl ik niet thuis ben. Anders hadden ze het gelijk terug kunnen meenemen en dan had ik die shit niet gehad. Maar met Corona kreeg ik zelfs die kans niet eens. En dan moet ik voor heel die zooi opdraaien????
    Heb je een foto ervan ? ben benieuwd hoe het mogelijk is om diepe krassen in de schijven te krijgen.

    Is trouwens een prima webshop, alleen maar goede ervaringen mee gehad.

  16. #15

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Het lijkt mij dat er niet voorzichtig genoeg is omgegaan tijdens vervoer, DPD? Het zijn ook ondingen om op te sturen, zo'n set voor+achter weegt zomaar 40-50 kilo.. Maar laten we niet ingewikkeld doen, je hebt het daar gekocht omdat je blijkbaar origineel spul wilde en het zomaar €400-500 goedkoper was bij AHW dan bij de dealer in NL. Als je zegt 'nooit meer!' heb je vrees ik alleen jezelf ermee.
    Laatst gewijzigd door Nenna; 03-04-21 om 13:58.

  17. #16

    Standaard

    Niet juist, als ik niet aanvaard, gaat hij terug naar AHW en hadden zij het moeten terugbetalen.

    omdat de schijven blijkbaar uit het pakket zijn gevallen (waardoor het terug is dichtgeplakt) en ergens over gevallen/geschoven zijn. Ik was er niet bij hé kerel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Het lijkt mij dat er niet voorzichtig genoeg is omgegaan tijdens vervoer, DPD? Het zijn ook ondingen om op te sturen, zo'n set voor+achter weegt zomaar 40-50 kilo.. Maar laten we niet ingewikkeld doen, je hebt het daar gekocht omdat je blijkbaar origineel spul wilde en het zomaar €400-500 goedkoper was bij AHW dan bij de dealer in NL. Als je zegt 'nooit meer!' heb je vrees ik alleen jezelf ermee.
    De transporteur had wel een bericht vooraf naar AHW gestuurd dat het pakket beschadigd was geraakt (heb ik achteraf gekregen), maar ondertussen wel nog rap gaan leveren en op de stoep plaatsen. Kan allemaal wel zijn dat de transporteur verantwoordelijk is, maar dit wordt ingeschakeld door AHW en dus hadden zij het moeten oplossen en mij niet met beschadigde onderdelen t.w.v. zo'n € 1000 laten zitten. En ja ze zijn goedkoper, maar nu dus niet meer...dikke klotefirma als je het mij vraagt.
    Laatst gewijzigd door tom; 04-04-21 om 06:23.

  18. #17

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yves1970 Bekijk Berichten
    Niet juist, als ik niet aanvaard, gaat hij terug naar AHW en hadden zij het moeten terugbetalen.

    omdat de schijven blijkbaar uit het pakket zijn gevallen (waardoor het terug is dichtgeplakt) en ergens over gevallen/geschoven zijn. Ik was er niet bij hé kerel.



    De transporteur had wel een bericht vooraf naar AHW gestuurd dat het pakket beschadigd was geraakt (heb ik achteraf gekregen), maar ondertussen wel nog rap gaan leveren en op de stoep plaatsen. Kan allemaal wel zijn dat de transporteur verantwoordelijk is, maar dit wordt ingeschakeld door AHW en dus hadden zij het moeten oplossen en mij niet met beschadigde onderdelen t.w.v. zo'n € 1000 laten zitten. En ja ze zijn goedkoper, maar nu dus niet meer...dikke klotefirma als je het mij vraagt.
    Ik vind het maar een raar verhaal, heb je foto's van de schade ?

    Maar wat is nu het probleem ? je klaagt omdat je verzendkosten moet betalen om het terug te sturen ? is toch vrij normaal als je iets uit het buitenland besteld ?

  19. #18
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.104
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Aankoopervaring AHW Shop

    En peanuts op dat aankoop bedrag, gewoon terug sturen als je er niets mee kan, desnoods alleen die blokken.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •