Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 141

Onderwerp: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

  1. #1
    Paashaas25's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Momenteel in onderhandeling met de dealer over de nieuwe Q4 e-tron.
    Zijn er meer mensen die deze stap overwegen?
    Thx!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi A4 S-Line h2017 2.0 TFSI DSG Virtual cockpit, ambiance lighting 2 ....

  2. #2

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paashaas25 Bekijk Berichten
    Momenteel in onderhandeling met de dealer over de nieuwe Q4 e-tron.
    Zijn er meer mensen die deze stap overwegen?
    Thx!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hier ook. Ideeen voor de configuratie zijn er. Nu kijken wat de LM er van gaat maken.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Thumbs up Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    "Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?"
    Nee, want ik heb geen A4.

    Maar als ik een A4 zou moeten vervangen door iets anders, dan zou ik ZEKER de Q4 e-tron overwegen, want inmiddels weet ik hoe ontzettend lekker elektrisch rijden is!

  4. #4

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Net de offertes laten maken

    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #5
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.024
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Eventueel voor de A3 e-tron, maar ik vrees dat een aangeklede 50 wat duur wordt.


  6. #6
    Paashaas25's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    "Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?"
    Nee, want ik heb geen A4.

    Maar als ik een A4 zou moeten vervangen door iets anders, dan zou ik ZEKER de Q4 e-tron overwegen, want inmiddels weet ik hoe ontzettend lekker elektrisch rijden is!
    Haha, goed om te horen dat je e-tron goed bevalt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    [QUOTE=FASt;1900276]Net de offertes laten maken

    Spannend!
    Ik heb de pricing ook maar het aanbod met inruil nog niet.

    Laatst gewijzigd door tom; 23-04-21 om 21:16.
    Audi A4 S-Line h2017 2.0 TFSI DSG Virtual cockpit, ambiance lighting 2 ....

  7. #7

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    [QUOTE=Paashaas25;1900322]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Net de offertes laten maken

    Spannend!
    Ik heb de pricing ook maar het aanbod met inruil nog niet.

    Goede config. Welke opties erop? Begreep dat 360 graden view nog direct leverbaar wordt. Helaas is wielen upgrade voor mij in de Lease niet te doen. Van 19 naar 20 inch kost bij de ID.4 gewoon EUR 60 ex BTW per maand. Is in 48 maanden EUR 2.880 ex BTW extra voor (schatting) EUR 1.000 extra aan banden en 600 optie prijs

    1 tip. Grill onlijsting (brede stuk) is Manhatten grijs naast zwart, benieuwd hoe dat in het echt gaat smoelen anders netjes zwart wrappen
    Laatst gewijzigd door FASt; 23-04-21 om 17:09.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    51
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Ergens na de zomer ga ik maar eens een testrit maken, rij nu privé een A4 35 tfsi, en die bevalt me erg goed. Inmiddels heb een andere functie met recht op lease auto dus moet maar eens kijken of de Q4 in het lease budget past.

  10. #9

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo73 Bekijk Berichten
    Ergens na de zomer ga ik maar eens een testrit maken, rij nu privé een A4 35 tfsi, en die bevalt me erg goed. Inmiddels heb een andere functie met recht op lease auto dus moet maar eens kijken of de Q4 in het lease budget past.
    Week 23 arriveren ze in de showroom
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  11. #10
    Paashaas25's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    [QUOTE=Paashaas25;1900340][QUOTE=FASt;1900324]

    Dat is in de lease dan idd erg duur.
    Aangezien het de S competition is alleen nog de 21”, ambient lighting en opladen als opties.

    Dank je voor je tip, had het idd niet gezien. Lijkt een minder mooie kleurstelling idd.
    Persoonlijk vind ik de remtrommels achter ook jammer. De configurator geeft wel geventileerde schijven rondom maar de foto,s niet.




    Laatst gewijzigd door Paashaas25; 23-04-21 om 19:51.
    Audi A4 S-Line h2017 2.0 TFSI DSG Virtual cockpit, ambiance lighting 2 ....

  12. #11

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Die 21" zijn wel top. Ambientlight zou ik niet zo maar doen. Aande andere kant een leuke gadget voor EUR 120. Zelf wel bewust gekozen voor Comfort pakket ivm de lendensteunen. En probeer het in de plus variant te nemen. Memory met de verschillende bestuurders hier wel prettig. En verder voor de Navigatie Pro ... wil de Augmented reality

    Grootste twijfel is de noodzaak van de warmtepomp. Maar bij de Enyaq geven ze aan dat het 30% actieradius kan schelen. Bij 500 km bruto en in slechte omstandigheden 300 km (75% van 80% accu na de snellader). Aan de andere kant geeft EUR 1.200 wel weer wat leuke andere opties
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  13. #12
    Skyline737's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.047
    Kudos
    87
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    [QUOTE=FASt;1900324]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paashaas25 Bekijk Berichten

    Goede config. Welke opties erop? Begreep dat 360 graden view nog direct leverbaar wordt. Helaas is wielen upgrade voor mij in de Lease niet te doen. Van 19 naar 20 inch kost bij de ID.4 gewoon EUR 60 ex BTW per maand. Is in 48 maanden EUR 2.880 ex BTW extra voor (schatting) EUR 1.000 extra aan banden en 600 optie prijs

    1 tip. Grill onlijsting (brede stuk) is Manhatten grijs naast zwart, benieuwd hoe dat in het echt gaat smoelen anders netjes zwart wrappen
    Zelf een mooiere set wielen aanschaffen geen optie? Ik heb het nu voor de 2e keer gedaan. Kosten nihil door goed te kunnen verkopen na de lease en toch jaren plezier van.
    A4 B9 Facelift Limousine (2020) Launch Edition Sport 2.0TFSI S-tronic
    A4 B9 Limousine (2015) Sport Proline S 2.0TDI S-tronic
    A4 Avant B8 (2011) 1.8TFSI Proline S Plus

  14. #13

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    [QUOTE=Skyline737;1900358]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten

    Zelf een mooiere set wielen aanschaffen geen optie? Ik heb het nu voor de 2e keer gedaan. Kosten nihil door goed te kunnen verkopen na de lease en toch jaren plezier van.
    Gaan we tzt bekijken
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  15. #14
    Paashaas25's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Die 21" zijn wel top. Ambientlight zou ik niet zo maar doen. Aande andere kant een leuke gadget voor EUR 120. Zelf wel bewust gekozen voor Comfort pakket ivm de lendensteunen. En probeer het in de plus variant te nemen. Memory met de verschillende bestuurders hier wel prettig. En verder voor de Navigatie Pro ... wil de Augmented reality

    Grootste twijfel is de noodzaak van de warmtepomp. Maar bij de Enyaq geven ze aan dat het 30% actieradius kan schelen. Bij 500 km bruto en in slechte omstandigheden 300 km (75% van 80% accu na de snellader). Aan de andere kant geeft EUR 1.200 wel weer wat leuke andere opties
    Ambient light 2 heb ik nu en het geeft een mooi sfeertje maar idd niet heel belangrijk.
    Ben zelf de enige rijder en de lende steun gebruik ik niet dus voor mij niet nodig maar snap de toevoeging als je ‘m gebruikt zeker.
    De AR optie vond ik in de ID3 van een vriend niet heel veel toevoegen maar wellicht in de ID4/Q4 wel. Op de promo ziet het er wel strak uit. De warmtepomp heb ik geen ervaring mee maar in de configurator geven ze idd tot 30% aan besparing aan.
    Succes met de leuke puzzle.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi A4 S-Line h2017 2.0 TFSI DSG Virtual cockpit, ambiance lighting 2 ....

  16. #15

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    726
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Mooie auto's, mannen. Het wordt binnenkort dus weer een beetje mooier op de weg.

    Waar ik zelf enorm over te spreken ben op de e-tron is de adaptieve luchtvering en Drive Select. Ik weet niet of dat standaard aanwezig is op de Q4, of tegen meerprijs leverbaar, maar het is echt iets wat ik niet zou willen missen nu ik het keer heb gehad.
    Drive Select past de wagenhoogte aan, de hardheid van de vering (en dus de mate van comfort) de directheid van de besturing, de reactie op het gaspedaal (super!), de mate van automatische recuperatie en efficiency instelingen, zoals aircogebruik. Kortom, je hebt een paar verschillende auto's in één.

    Dus ja, ik ben uitermate goed te spreken over m'n "grote" e-tron.
    Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik ooit nog een auto met verbrandingsmotor zal kopen. In Spanje rij ik een Audi Q3 en hoewel die nog maar net een jaar oud is, zou ik 'm zonder verder na te denken inruilen voor een Q4 e-tron. Probleem is alleen dat in Spanje de laadpalen nogal afwezig zijn en de elektrische huisaansluitingen tamelijk zwak. Vooral in het diepe zuiden, waar ik woon. Dus in Spanje elektrisch rijden zie ik niet zo gauw gebeuren. Helaas.

    Veel succes met de keuze!

  17. #16
    Paashaas25's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    Mooie auto's, mannen. Het wordt binnenkort dus weer een beetje mooier op de weg.

    Waar ik zelf enorm over te spreken ben op de e-tron is de adaptieve luchtvering en Drive Select. Ik weet niet of dat standaard aanwezig is op de Q4, of tegen meerprijs leverbaar, maar het is echt iets wat ik niet zou willen missen nu ik het keer heb gehad.
    Drive Select past de wagenhoogte aan, de hardheid van de vering (en dus de mate van comfort) de directheid van de besturing, de reactie op het gaspedaal (super!), de mate van automatische recuperatie en efficiency instelingen, zoals aircogebruik. Kortom, je hebt een paar verschillende auto's in één.

    Dus ja, ik ben uitermate goed te spreken over m'n "grote" e-tron.
    Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik ooit nog een auto met verbrandingsmotor zal kopen. In Spanje rij ik een Audi Q3 en hoewel die nog maar net een jaar oud is, zou ik 'm zonder verder na te denken inruilen voor een Q4 e-tron. Probleem is alleen dat in Spanje de laadpalen nogal afwezig zijn en de elektrische huisaansluitingen tamelijk zwak. Vooral in het diepe zuiden, waar ik woon. Dus in Spanje elektrisch rijden zie ik niet zo gauw gebeuren. Helaas.

    Veel succes met de keuze!
    Thx.
    Goed om te horen!
    Luchtvering staat nog niet bij de opties.
    In Zuid Spanje elektrisch rijden is nog net te vroeg. Dat komt ook wel goed tav laadpalen maar de aansluitingen thuis zijn een ander punt, hoor dat ook van Spaanse collega’s.
    Nu er financieel nog uitkomen lol.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Audi A4 S-Line h2017 2.0 TFSI DSG Virtual cockpit, ambiance lighting 2 ....

  18. #17

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2021
    Leeftijd
    44
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Hier ook. Ideeen voor de configuratie zijn er. Nu kijken wat de LM er van gaat maken.

    Maandag De Launch edition advanced plus met 20' velgen, MMI pro en comfort pakket besteld in Typhoon grijs besteld. Levering zou in week 27 zijn. Ben benieuwd!

    (Zal me een voorstellen trouwens, ik ben Daniel en ik rij op dit moment een A4 uit 2017 )
    Laatst gewijzigd door DMQ4; 30-04-21 om 15:30.

  19. #18
    Paashaas25's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DMQ4 Bekijk Berichten
    Maandag De Launch edition advanced plus met 20' velgen, MMI pro en comfort pakket besteld in Typhoon grijs besteld. Levering zou in week 27 zijn. Ben benieuwd!

    (Zal me een voorstellen trouwens, ik ben Daniel en ik rij op dit moment een A4 uit 2017 )
    Gaaf!
    Mooie uitvoering. Ga je ‘m leasen? Ben benieuwd hoe ze in real life eruit zien.

    Ik ben door de verkoper gebeld met het aanbod inclusief inruil van mijn huidige A4. Helaas was dit schrikken tov wat ik normaal gesproken aan deal kan maken.
    Dus wordt vervolgd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Paashaas25; 30-04-21 om 17:24.
    Audi A4 S-Line h2017 2.0 TFSI DSG Virtual cockpit, ambiance lighting 2 ....

  20. #19

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2021
    Leeftijd
    44
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Nee, reed mij A4 als private lease, maar heb deze gekocht. Was voordeliger onder de streep dan private lease in dit geval.

  21. #20
    Paashaas25's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Meer mensen die overwegen om van de A4 naar de nieuwe Q4 te gaan?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DMQ4 Bekijk Berichten
    Nee, reed mij A4 als private lease, maar heb deze gekocht. Was voordeliger onder de streep dan private lease in dit geval.
    Mooi!
    Heb je nu een vergelijkbare korting kunnen bedingen (indien je in het verleden gewoon gekocht hebt)?
    Ik krijg nu (terecht of onterecht) te horen dat er ip een elektrische auto veel minder/0 marge zit. Wat is jou ervaring?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Paashaas25; 01-05-21 om 10:53.
    Audi A4 S-Line h2017 2.0 TFSI DSG Virtual cockpit, ambiance lighting 2 ....

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •