Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Op zoek naar een RS6 C7

  1. #1

    Standaard Op zoek naar een RS6 C7

    Dag allemaal,

    Ik ben momenteel op zoek naar een Audi RS6 performance. Ik heb een aantal goede kandidaten gevonden, echter heb ik een aantal standaard vragen.
    Mijn eisen zijn niet heel specifiek.

    - Bouwjaar 2016-2017-2018
    - rond de EUR 70 a 100k, afhankelijk van km stand e.d.
    - < 100K KM stand
    - Kleur zwart
    - Zwarte stoelen
    - Panorama dak
    - Dingen als Akrapovic uitlaat zijn leuk, maar geen must. Kan altijd later nog.

    Zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten voordat ik de RS6 aanschaf?


    Ik heb dus een aantal goede kandidaten op autoscout/marktplaats gevonden. Maar veel hiervan zijn imports. Zouden jullie dit aanraden? Ook twijfel ik of ik 'm wel bij een niet-Audi dealer moet halen. Ik kan ook een officiele audi dealer opbellen en hen inschakelen voor het zoeken van de juiste auto.

    Wat zouden jullie doen? Dankjewel!

  2. #2
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.312
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Op zoek naar een RS6 C7

    Of neem eens kontakt op met 007auto.nl, doet het regelmatig voor forumleden.

    Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  3. #3
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.786
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Op zoek naar een RS6 C7

    Niks mis met een import. Al zou ik wel kritisch zijn op het onderhoudshistorie. Maar eentje met zo'n bouwjaar wordt tegenwoordig digitaal bijgehouden, dus goed na laten kijken. Vraag om het VIN nummer en meldt je aan bij https://my.audi.com zodat je de history in kan kijken. En altijd een checkup laten doen door een derde partij. ANWB ofzo of een goeie garage die je kent.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  4. #4

    Standaard Re: Op zoek naar een RS6 C7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SQ5R8 Bekijk Berichten
    Niks mis met een import. Al zou ik wel kritisch zijn op het onderhoudshistorie. Maar eentje met zo'n bouwjaar wordt tegenwoordig digitaal bijgehouden, dus goed na laten kijken. Vraag om het VIN nummer en meldt je aan bij https://my.audi.com zodat je de history in kan kijken. En altijd een checkup laten doen door een derde partij. ANWB ofzo of een goeie garage die je kent.
    De servicehistorie in My Audi kun je alleen als hoofdgebruiker zien. Maar bij een dealer kunnen ze (mits ze even meewerken) altijd de historie bij de Audi dealers checken. En die staat al 20 jaar in de systemen. Tip zou zijn
    1. Dealeronderhouden exemplaar
    2. Bij de dealer in D / NL te koop

    Nu al bij de tussenhandel zou ik vermijden voor deze leeftijd aangezien er vast nog met een goede historie in het dealer kanaal te vinden zijn in D. En inderdaad een zoekopdracht kan bij de NL dealer. Maar 007auto.nl / www.sjoeritzz.nl kan je zeker van dienst zijn. Spoort er regelmatig op voor zijn klanten
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Op zoek naar een RS6 C7

    Veel schadegevallen en teruggedraaide tellers. Pas goed op wat je koopt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •