Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Audi TT aankoop voor dagelijks gebruik, TT of TTS?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2014
    Leeftijd
    64
    Posts
    56
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard Audi TT aankoop voor dagelijks gebruik, TT of TTS?

    Hallo,

    Na eerder 2x een Audi TT te hebben gehad begint het nu toch weer te kriebelen, ben nu aan het rondkijken om toch weer een TT te gaan kopen.

    Qua budget zit ik rond de €30.000 , voor een TT of een TTS ik ben voornamelijk in Duitsland aan het kijken zal dus qua bouwjaar tussen 2015 en 2018 uitkomen, moet wel een automaat zijn.

    Van mijn eerdere ervaring met de TT,s (laatste was een MKIII met 230pk) weet ik dat het een prima wagen is om dagelijks te rijden en ook om toertochten meet te maken. Hoe zit dit met een TTS is die daar ook geschikt voor? En wat zijn behalve het vermogen en cosmetische verschillen nog andere verschillen tussen een TT en een TTS , hoe zit het met onderhoud kosten liggen die een stuk hoger bij een TTS?

    Heeft iemand een TT 230 Pk gereden en ook een TTS met 310Pk, hoeveel verschilt dit tot elkaar en hoe was de beleving met een TTS ?

    Alvast bedankt

  2. #2
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    999
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi TT aankoop voor dagelijks gebruik, TT of TTS?

    Ik kan alleen maar de ervaring delen tav mijn getunede TTS (2013) met 340pk en dat is een dijk van een auto en niet te vergelijken met een standaard 2.0 Tfsi, die ik ooit in een Q5 had. En de TTS is een prima dagelijkse auto.

    Voor een cruizrr lekker een A6 met V6 en luchtvering kiezen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door robby70; 26-06-21 om 20:20.
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •