Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Audi Q4 e-tron of Q5 hybride

  1. #1

    Standaard Audi Q4 e-tron of Q5 hybride

    Hallo,
    Twijfel, twijfel, twijfel….
    Ik liep met de gedachte om een Q5 hybride aan te schaffen, totdat de Q4 etron in beeld kwam. (Nb. De keuze wordt mijn 1ste audi.)
    Wat is nu wijsheid.? Wat is de levensduur cq bestaansrecht van de Q5 hybride.?
    In hoeverre is de Q4 etron uitgedacht..Uit de test komt toch het wat plastic interieur (subjectief) trommelremmen achter (voor zo ver dit een hot item is.)
    Wat is de fun factor?
    Ik rijdt heel weinig km. Het is dus idd gewoon voor de fun, voor de heb. En zeker voor een lange gebruiks termijn van 10 jaar of meer.
    Maw.twijfel al om.
    Wat zouden de deskundige audi liefhebbers adviseren?

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.126
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi Q4 e-tron of Q5 hybride

    Een lekkere 3.0 benzine Q5 automaat en nog eens een jaar of 5 de kat uit de boom kijken.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: Audi Q4 e-tron of Q5 hybride

    Tja, idd de kat uit de boom kijken! Daar zit ik dus ook aan te denken. Hoe snel gaan de ontwikkelingen met de EV’s. ?
    En wat betreft de 3ltr nieuw SQ versie, is boven de ton. Tja….En de Q5 TFSI is er alleen nieuw met hybride.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    735
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Q4 e-tron of Q5 hybride

    In januari 2020 maakte ik dezelfde afweging tussen een Q5 hybride en de e-tron.
    Na de eerste 100 meter proefrit in de e-tron had ik mijn keuze gemaakt.

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.126
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi Q4 e-tron of Q5 hybride

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransje Bekijk Berichten
    Tja, idd de kat uit de boom kijken! Daar zit ik dus ook aan te denken. Hoe snel gaan de ontwikkelingen met de EV’s. ?
    En wat betreft de 3ltr nieuw SQ versie, is boven de ton. Tja….En de Q5 TFSI is er alleen nieuw met hybride.
    En moet het persé nieuw? Leuke jong gebruikte uit DE misschien ook een optie, of leuke A6 ipv Q5?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #6

    Standaard Re: Audi Q4 e-tron of Q5 hybride

    Ik ben niet zo van gebruikte auto’s. Ja, in mijn studententijd, een eend met veel vlieguren. Dat was de enige.
    En een A versie wordt hem ook niet, ivm de voorkeur voor hoge zit en instap. (De jaren gaan tellen en hebben invloed op de soepelheid van het een en ander). Ik ga tzt eens bij de audi dealer langs. Eens zien hoe de Q4 etron er in het wild uitziet.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •