Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Audi A3 Advanced Edition, welke LED-koplampen standaard?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2021
    Leeftijd
    49
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Audi A3 Advanced Edition, welke LED-koplampen standaard?

    Wie kan mij helpen met de volgende vraag?

    Ik ben bezig met een offerte voor een nieuwe Audi A3 Sportback Advanced A3_Sportback-ASTFCUXH.pdf

    Als ik bij de uitrusting kijk op de configuratie op de website bij 3. Exterieur dan staat de volgende beschrijving over de lampen aangegeven:

    Ledkoplampen verlichten de weg als betrof het daglicht. Dit draagt bij aan de verkeersveiligheid en het rijcomfort. Bovendien werken deze lampen met een laag energieverbruik en hebben ze een lange levensduur.
    In deze koplampen werken de volgende functies met leds: dagrijverlichting, dimlicht, grootlicht en positielicht.
    Voor de knipperlichten worden gloeilampjes gebruikt.

    Op de afbeelding staan volgens mij andere lampen aangegeven en op de foto's ook.

    In de .PDF staat het volgende beschreven over de verlichting:
    PX2 Full LED-koplampen, inclusief LED-achterlichten
    8IT Ledkoplampen

    Ik zou graag willen weten welke lampen er standaard op zitten, ik zag dat de LED Matrix een optie zijn.

    Op de Pro Line zitten volgens het specificatieblad deze lampen: 8EX LED-koplampen en zou volgens mij de beschrijving hierbij horen.

    Bedankt alvast voor jullie reacties, normaal zou ik de dealer even bellen maar helaas het is zondag.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A3 Advanced Edition, welke LED-koplampen standaard?

    Verplaatst naar Aankoopadviezen, titel verduidelijkt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Audi A3 Advanced Edition, welke LED-koplampen standaard?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •