Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Op zoek naar een 8N Audi TT

  1. #1

    Standaard Op zoek naar een 8N Audi TT

    Ha mede Audi-fielen,

    Ik heb de knoop doorgehakt en ga actief op zoek naar een 8n Audi TT, en dan handgeschakeld met de befaamde 1.8T (180pk, maar meer mag ook )
    Ik ben al enige tijd een beetje aan het kijken (ik heb nou eenmaal de "hobby" om gewoon te kijken wat er zoal te koop staat) en sommigen staan al echt behoorlijk lang te koop, vaak ook voor onredelijke prijzen naar mijn mening maar dat terzijde.
    De volgende TT heb ik hier gezien:
    https://www.autowereld.nl/audi/tt/1-...3/details.html
    Ziet er netjes uit, Italiaans import volgens mij dus de schade historie achterhalen e.d. wordt lastig. Boven budget/te hoog geprijsd (die hele TT mk1 hype die vanuit Engeland is over komen waaien heb ik niet zoveel mee...)
    Staat alleen al echt dik een jaar daar te koop volgens mij, ik kan me herinneren dat ik deze auto dik een jaar geleden daar ook zag.
    Weet er iemand meer?

    Dank voor jullie input alvast!

  2. #2

    Standaard re: Op zoek naar een 8N Audi TT

    Ziet er goed uit. En 225 zijn al gewild met een gezonde km-stand. Dus de prijs is toch wel redelijk marktconform. Ik zou zeggen kijken en beoordelen of het er allemaal netjes uitziet. Want dat bepaald toch voor een groot deel de prijs. En eventueel aankoop keuring doen. Slecht herstelde schade is te beoordelen. Indien dealer onderhouden kan een NL dealer ook deze geschiedenis op halen. Bij de mijn uit Liechtenstein / Zwitserland is elke stap geregistreerd bij de dealer. Overigens zie ik regelmatig vage exemplaren voorbij komen met 6 jaar gat in onderhoud en zo. En zie ik ook regelmatig TTs die met minder km's dan de mijne (nu 99.000) er beduidend slechter bij staan.

    Italiaans is wel volle bak zon. Dus kunststoffen kunnen hier wel last van hebben gehad. Overigens is de TT nu ook 15 jaar uit productie. Dus veel onderdelen zijn lastiger te krijgen. Aan de andere kant is er een hele demontage wereld.

    Succes met de speurtocht en gewoon links en rechts kijken om beelTT te krijgen en niks overhaasten.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  3. #3

    Standaard Re: Op zoek naar een 8N Audi TT

    O, dank voor je reactie!
    Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, dat kunstof delen e.d. ook zwaarder te lijden hebben vanwege de Italiaanse zon.
    Bedoel je daarmee enkel delen van bijvoorbeeld het interieur? Of ook turbo-, vacuüm- en koelslangen enzovoorts?

  4. #4

    Standaard Re: Op zoek naar een 8N Audi TT

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brobro Bekijk Berichten
    O, dank voor je reactie!
    Daar had ik zelf nog niet aan gedacht, dat kunstof delen e.d. ook zwaarder te lijden hebben vanwege de Italiaanse zon.
    Bedoel je daarmee enkel delen van bijvoorbeeld het interieur? Of ook turbo-, vacuüm- en koelslangen enzovoorts?
    Ik denk met name interieur. Rest zit buiten de UV straling
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  5. #5

    Standaard Re: Op zoek naar een 8N Audi TT

    Ahja, dat klinkt logisch. Dank voor je input!


  6. #6

    Standaard Re: Op zoek naar een 8N Audi TT

    Yes! Leuk nieuws: ik ben de trotse eigenaar van een Audi TT!
    Foto's volgen nog

  7. #7

    Standaard Re: Op zoek naar een 8N Audi TT

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brobro Bekijk Berichten
    Yes! Leuk nieuws: ik ben de trotse eigenaar van een Audi TT!
    Foto's volgen nog
    Top. Benieuwd wat het is geworden
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •