Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: A3 TFSI CNG aankoopadvies

  1. #1

    Standaard A3 TFSI CNG aankoopadvies

    Hallo,
    ik overweeg mn eerste audi ooit aan te kopen. Het zal een A3 1.2 of 1.4 TFSI worden. Nu is er ook een 1.4 CNG variant. gezien de km die ik rij +/- 10k per jaar. zal het niet heel veel uitmaken qua kosten. wat zijn punten om op te letten mbt de CNG variant. of zwakke punten uberhaupt van de A3?

  2. #2
    iLudo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2012
    Posts
    1.121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard Re: A3 TFSI CNG aankoopadvies

    Ik zou het zelf niet aandurven om voor een A3 g-tron (dat is toch het model wat je bedoelt?) te gaan. Ik lees hier op het forum, gebruik de zoekfunctie maar eens, over lastig oplosbare problemen met de g-trons. Als je 10k per jaar rijdt en je enkele reisafstanden niet al te lang zijn, zou je ook voor een e-tron kunnen gaan kijken. Ik vind het echt een heerlijke auto om mee te rijden en ik lees eigenlijk weinig problemen met de auto… of bekijk ik het nu door een roze bril 🥸

  3. #3

    Standaard Re: A3 TFSI CNG aankoopadvies

    Dank voor je reactie. ik twijfel nu idd. ik zie ook een mooie 1.2 tfsi te koop staan met maar 78k op de teller. zijn daar bekende problemen mee?

  4. #4
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 TFSI CNG aankoopadvies

    Waarom niet voor de E-tron kiezen? Met 10K km lijkt me die net zo interessant.
    Laatst gewijzigd door emiel10; 13-09-21 om 16:29.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

  5. #5

    Standaard Re: A3 TFSI CNG aankoopadvies

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emiel10 Bekijk Berichten
    Waarom niet voor de E-tron kiezen? Met 10K km lijkt me die net zo interessant.
    tsja, mn budget is maar rond de 13.000
    verder vraag ik me af in hoeverre de accu van een e-tron van toch al een aantal jaren oud, zich houd...


  6. #6
    emiel10's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Posts
    2.548
    Kudos
    86
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A3 TFSI CNG aankoopadvies

    Dan wordt een etron inderdaad net wat lastiger.
    Audi A6 1.8TFSI Ultra Advance Sport S-line/VW Crosspolo 6R/VW Kever 1200 1970/VW T2 Westfalia
    Audi A3 8P SB 1.8TFSI Attraction B.eAudi TT 8N 1.8T coupe 225pk/350nm

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •