Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: RDW contact WOK melding

  1. #1
    Xcoding's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    34
    Posts
    17
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3

    Standaard RDW contact WOK melding

    Hoi Allemaal,

    Heb leuke audi a5 auto op het oog waar een WOK melding op heeft gezeten. Hoorde dat je via het rdw fotos kan opvragen van de wok schade die erop zat, via hier gekeken maar kom er niet uit.

    Is iemand hier bekend mee en welk telefoonnummer of emailadres moet je hebben?

    Hoor zelf wisselende verhalen erover, een zeg dat je hierover contact kan opnemen met RDW, maar ander zegt weer dat er helemaal niet altijd fotos van zijn.

    Hopelijk is hier iemand er bekend mee.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: RDW contact WOK melding

    Ik zou lekker naar een andere kijken. WOK in het verleden betekent dat veel autobedrijven hem straks niet meer willen inruilen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    Xcoding's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    34
    Posts
    17
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: RDW contact WOK melding

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Ik zou lekker naar een andere kijken. WOK in het verleden betekent dat veel autobedrijven hem straks niet meer willen inruilen.
    Daar heb je gelijk in, ik dacht misschien met schadefoto's van de RDW erbij dat het zou schelen, maar het lijkt een mission impossible.

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: RDW contact WOK melding

    Wok hoeft niet altijd schade te betekenen, kan ook een aanpassing zijn die door een agent als wok opgegeven is, uitlaat, vreemde dingen. Maar meestal wel schade of wiel er onder uit.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •