Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: A6 avant 3.2 quattro

  1. #1

    Standaard A6 avant 3.2 quattro

    Hoi , ik ben noet echt nieuw hier maar wel tijdje weggeweest omdat ik een heerlijke a4 avant b6 had en die is nu totoloss en ben op zoek naar wat anders. Ik heb een a6 3.2 quattro gezien maar deze heeft 302.000 gelopen wel nap. Zeggen jullie niet doen of zo'n blok kan het wel hebben die stand. Gr Mark

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2014
    Leeftijd
    51
    Posts
    106
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 avant 3.2 quattro

    rij zelf ook een A6 3.2 avant uit 2008 (US Import) wel veel minder gelopen, maar dat hoeft niets te zeggen.
    Bij deze km-stand even nagaan of de ketting spanners zijn vervangen, weigeren nog wel eens (Vooral passagierskant, bank 2)
    Heeft als gevolg dat je motor in de soep loopt (Bekend euvel van deze motoren)
    het inlopen van de cilinderbussen komt eerder aan de orde dus daar zal deze wss geen last meer van hebben.
    Vervuiling van de inlaatkleppen is een algemeen issue bij de FSI motoren, maar walnutblasting helpt je daar wel vanaf.
    Olieverbruik kan ook een hekel punt zijn, maar heeft vooral te maken met onderhoud, altijd 5w30 gebruiken full syntheet!
    Geen longlife intervallen, gewoon wisselen om de 15k Km
    Ikzelf vindt het een zeer fijn blok, mits goed onderhouden, moet er nog wel een ton bij kunnen!

    Succes met je keuze!

  3. #3
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    990
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: A6 avant 3.2 quattro

    Ik wil je topic niet kapen, maar weet iemand hoe dat zit met het 2.8 blok van de C6 pfl en fl?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  4. #4

    Standaard Re: A6 avant 3.2 quattro

    Dank je spikeA6 , ik ga kijken of ik wat meer info kan krijgen van de eigenaar en dan kijken of het een quattro of een "gewone" 2.4 gaat worden

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •