Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: B7 Avant 2.0TFSI

  1. #1

    Standaard B7 Avant 2.0TFSI

    Hoi ik ben Heino 47 uit Eindhoven
    Ben op zoek naar een audi a4 b7 avant
    Ga maandag kijken naar een quattro 2.0 tfsi uit 2005, heeft wel 250000 op de teller. Volgens verkoper laatste 3 jaar in bezit geweest van monteur,veel aan vervangen de turbo distributie set onderstel gereviseerde. Dus volgens hem zijn alle dure reparaties gedaan. Mensen nog tips of opmerking.
    O 1 vraag de auto heeft een rns e navigatie systeem maar zit geen dvd in kan ik testen of de drive wel werkt of moet ik dan eerst een dure dvd kopen en t risico nemen dat hij kapot is.
    Groet Heino

  2. #2
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Ff voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heino55 Bekijk Berichten
    Hoi ik ben Heino 47 uit Eindhoven
    Ben op zoek naar een audi a4 b7 avant
    Ga maandag kijken naar een quattro 2.0 tfsi uit 2005, heeft wel 250000 op de teller. Volgens verkoper laatste 3 jaar in bezit geweest van monteur,veel aan vervangen de turbo distributie set onderstel gereviseerde. Dus volgens hem zijn alle dure reparaties gedaan. Mensen nog tips of opmerking.
    O 1 vraag de auto heeft een rns e navigatie systeem maar zit geen dvd in kan ik testen of de drive wel werkt of moet ik dan eerst een dure dvd kopen en t risico nemen dat hij kapot is.
    Groet Heino
    kan er ook een oudere in drukken 9 van de 10 is het de laser schoonmaken en werkt dan perfect

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  3. #3

    Standaard Re: Ff voorstellen

    RNSE eruit, android dubbeldin met carplay/android-auto en bluetooth erin. RNSE was in 2010 al verouderd.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.101
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Ff voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    RNSE eruit, android dubbeldin met carplay/android-auto en bluetooth erin. RNSE was in 2010 al verouderd.
    Vreselijk zo'n ding! Gewoon navi 2020 er in en werkt prima. Eventueel kopie met flitspaal info.

    ts
    je kan ook een zelf gemaakte muziek cd meenemen, als ie die leest is het veelal ok.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Standaard Re: Ff voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Vreselijk zo'n ding! Gewoon navi 2020 er in en werkt prima. Eventueel kopie met flitspaal info.

    ts
    je kan ook een zelf gemaakte muziek cd meenemen, als ie die leest is het veelal ok.
    Nee joh, die dingen werken prima. Ik zou nooit meer zonder willen; zo'n RNSE is leuk voor de origineel-freak, maar de moeite met telefoon streaming, gezeik met SD-non-HC max 4GB en dan max 100 nummers in MP3 per map? Nee dank je. Anno 2022 is dat echt geen doen.

    De Android units zijn best mooi, qua pasvorm ook. Je moet niet zo'n 50 euro ding pakken met standaard rechthoekig 2DIN frame.
    https://www.audiovolt.nl/product/car...2008-wifi-dab/

    Het gemak van Waze, Maps, Spotify of whatever is m.i. als daily veel meer waard.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #6

    Standaard Re: B7 Avant 2.0TFSI

    Hoi @Bastet hoe werkt zo'n Android unit gaat de internet verbinding voor bv Google maps ook voa de bluetooth verbinding met mijn telefoon. En zie je dan in de boordcomputers nog steeds bv de radiozender ?
    Dank je voor de info

    Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk

  7. #7
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.101
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Ff voorstellen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Nee joh, die dingen werken prima. Ik zou nooit meer zonder willen; zo'n RNSE is leuk voor de origineel-freak, maar de moeite met telefoon streaming, gezeik met SD-non-HC max 4GB en dan max 100 nummers in MP3 per map? Nee dank je. Anno 2022 is dat echt geen doen.

    De Android units zijn best mooi, qua pasvorm ook. Je moet niet zo'n 50 euro ding pakken met standaard rechthoekig 2DIN frame.
    https://www.audiovolt.nl/product/car...2008-wifi-dab/

    Het gemak van Waze, Maps, Spotify of whatever is m.i. als daily veel meer waard.
    Zoiets zat in de cabrio van een maatje van me kreeg de rns-e erbij gelukkig dus ging snel terug, zelf in de S ook sd vol met muziek, origineel bellen, dvd 2020, tmc , lege cd speler in handschoenenvak en verder prima op bose systeem, ik mis geen stream, zou ook niet weten wat zo nodig te streamen

    Zo ieder zijn ding, zat misschien ook verkeerd aangesloten maar het geluid was ruk, hoorde ik al bij de eerste rit naar huis met die auto. En android is ook niet mijn ding.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •