Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Beenruimte nieuwe Audi A4 avant

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2018
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Beenruimte nieuwe Audi A4 avant

    Nadat een kl**tzak woensdag voor Kerst aan mijn geparkeerde A4 Avant voor meer dan € 10 K schade heeft berokkend mag ik van de verzekering een nieuwe auto kopen. Zo gaat dat in Duitsland. Omdat de schadewagen meer waard is dan dagwaarde minus getaxeerde reparatiekosten kan je ervoor kiezen de schadeauto te verkopen en dan krijg je van de verzekering het verschil betaald met de dagwaarde voor het ongeval hetgeen de verzekeraar 3K scheelt. Zo doen ze dat hier in Duitsland. In NL heb ik daar nooit van gehoord.
    Hoe dan ook: ik kies ervoor een nieuwe A4 avant te kopen. Nou heb ik een vraag over de beenruimte voor de bestuurder. Omdat ik een nogal lang onderstel heb, heb ik destijds voor de A4 gekozen. Zoveel beenruimte ben ik nog nooit tegengekomen in vergelijkbare auto's. Ik herinner me dat de A4 van na herfst 2016 (die met voorlichten met een tandje) veel ruimer zat dan het model ervoor met lichten zonder tandje tandje.
    Nu heb ik mijn zinnen gezet op een A4 kombi dec. 2020, Nu is de vraag: hebben die evenveel beenruimte voor de bestuurder als de 2017 variant? Ik moet ruim 200 km rijden om m te bezichtigen dus weet graag van tevoren wat te verwachten.

  2. #2

    Standaard Re: Beenruimte nieuwe Audi A4 avant

    lijkt me wel, 2015-nu is allemaal de 'B9'. Verschil is n facelift qua LED/verlichting en binnenin de navigatie. En vast andere zaken, maar beenruimte lijkt me niet gewijzigd.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2021
    Leeftijd
    36
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Beenruimte nieuwe Audi A4 avant

    Klopt dat zijn dezelfde maten. Maar welke "vergelijkbare" auto's heb je dan bekeken?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •