Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Audi A4 B9 3.0 TDI 272 pk

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2022
    Leeftijd
    32
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Audi A4 B9 3.0 TDI 272 pk

    Beste leden.

    Ik ben een nieuw lid op dit forum en kijk er naar uit om kennis te maken.

    Ik ben vandaag naar stadhuis auto's geweest en daar een proefrit gemaakt in een Audi a4 limousine 3.0 TDI met 272 pk bouwjaar 2016 en 155 duizend km gedraaid. Motor liep erg mooi. Maar toen de motor op bedrijfstemperatuur was. Kwam er een tik bij. En dat vindt ik nou juist niet zo fijn. Heeft iemand van jullie misschien ervaring met dit probleem of wat het zou kunnen zijn. Zouden het bijv de klepstoters zijn? Maar ik zou verwachten dat die het meteen wel zouden laten merken zeg maar. Ik heb een filmpje gemaakt maar ik weet niet hoe ik dat kan plaatsen.

    En zijn er meer dingen waar je op moet letten met zn auto uit die serie. zijn chassis nummer eindigt op 6040.

    Alvast bedankt !

  2. #2

    Standaard Re: Audi A4 B9 3.0 TDI 272 pk

    Beste TGZ,

    Blij dat ik dit forum tegenkom. Zit al eventjes te loeren op deze auto van Stadhuis auto's. Heb jij dat filmpje nog? Zo ja, kan je het uploaden? Zo nee, klonk het als dit?

    https://m.youtube.com/watch?v=mP_0AK...ture=emb_title

    Kan je nog meer vertellen over je proefrit? Ik kom niet uit de buurt, is voor mij 3u rijden naar Stadhuis auto's...

    Hoor graag spoedig van je !

    Groet,

    Tobias
    Laatst gewijzigd door Tobick; 24-03-22 om 00:37.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2022
    Leeftijd
    32
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A4 B9 3.0 TDI 272 pk

    Goedemorgen Tobias. Dat is het voordeel van z’n forum indd. Maar het geluid was precies zo als in het filmpje van jou. Nog wat erger zelfs. Zat ook water in de sensoren rondom want die piepten constant. En rond het motorblok motor rook het heel erg naar koelvloeistof. Kon niks vinden maar klopte niet helemaal. Gr

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2022
    Leeftijd
    32
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi A4 B9 3.0 TDI 272 pk

    Hij staat nu weer te koop. Dat is raar? Heb jij nog besloten om er naar toe te gaan?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •