Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: coupé 1989

  1. #1

    Standaard coupé 1989

    http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/audi/9938020.html?

    Is iemand hier al eens gaan kijken?
    Lijkt mij goedkoop, voor een quattro coupé?

    Staat meer audi's die ook niet heel duur zijn, is het een goed bedrijf, of een die het niet zo nauw neemt met de zorg voor audi's?
    Quatrro Powerrr

  2. #2

    Standaard

    Zo op de foto ziet het er uit als een hele leuke originele auto, de kleur+velgen zijn erg goed
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  3. #3

    Standaard

    Kweenie hoor maar die velgen zitten zowat op alle cabrio`s, sedan`s en coupé`s gemonteerd. Een beetje kenner weet dat :roll:

    Verder heb ik geen ervaringen met die tent maar op de site zelf staat die coupé voor €1000 duurder. IMHO is het niet meer dan een ordinaire handelaar.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Is een import, dus kilometerstand is op zijn minst dubieus. Heftig kleurverschil ook, bij de deur. Velgen horen niet bij het bouwjaar, maar wel bij de Coupé.

    Ken het bedrijf verder niet.

    Als je erheen gaat, lees even goed de aankoopadviezen-sticky over dit model door.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    eerlijk gezegt zou ik eerder naar de coupé van manus kijken die hier elders op het forum wordt aangeboden, daarvan weet je zeker dat hij goed onderhouden is.
    maar die zal zeker een stukje duurder zijn


  6. #6

    Standaard

    Inderdaad lijkt de deur niet zo fris, volgens mij sluit hij achteaan de onderkant ook niet mooi.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  7. #7

    Standaard

    het aankoopadviezen verhaal had ik inderdaad al gelezen.
    Wilde alleen informatie over het bedrijf.

    Hij ziet mij er een beetje te goed uit voor een 16 jaar oude rode kleur, ben bang dat hij schade heeft gehad, tussen voorbumper en lampen/motorkap zit ook een behoorlijke spleet zo lijkt het.

    Zie het nou ook pas onderaan de deur.

    Heb maar even een mailtje gestuurd naar het bedrijf, anders bel ik morgen even, want 't is iets te verweg, om even op en neer te rijden.
    Quatrro Powerrr

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    deze coupe staat al een flink tijd te koop.
    pas op met die handerlaren

    laatst stond er op autotrader ook een rode quattro te koop in elst, deze moest 1950 opleveren.
    maar het mooie is dat ik een week eerder deze auto heb bezocht in veenendaal toen stond deze voor 650 te koop met zelfde mankementen als dat die op autotrader aangeboden werd.
    auto is eersgisteren van trader afgehaald dus volgens mij is hij verkocht.

  10. #9

    Standaard

    ik heb dat autoservice vermeulen zoals ze blijkbaar heten dus een mail geschreven, en heb nu net als antwoord terug gekregen :


    verkocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Meer niet, lekker persoonlijk, blijkbaar zijn ze blij dat ze er vanaf zijn.
    Quatrro Powerrr

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •