Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: S5 aankopen in Duitsland: tips & tricks gevraagd

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    28
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard S5 aankopen in Duitsland: tips & tricks gevraagd

    Hi allen,

    Ik ben van plan om binnen enkele maanden een Audi S5 (2018, benzine) aan te kopen in Duitsland.
    Ik heb al redelijk wat opzoekwerk gedaan vooral rond papierwerk en dergelijke maar zou hier graag eens rondhoren of sommigen ervaring hebben met het aankopen van een wagen in Duitsland en waar ik op moet letten.

    Daarnaast ook welke opties zeker de moeite zijn om naar op zoek te gaan en mee te nemen in de zoektocht.

    Alvast bedankt!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: S5 aankopen in Duitsland: tips & tricks gevraagd

    Verplaatst naar Aankoopadviezen. Je bent niet de eerste, kijk eens rond in dit subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: S5 aankopen in Duitsland: tips & tricks gevraagd

    mooie zoektocht. Ik zou er de tijd voor nemen om 'de juiste' te vinden.

    met name kijken naar opties die niet makkelijk te retrofitten zijn. Bv assistentiepakketten (ACC), headup-display, Supersport stoelen, AC 3 zone, sportdifferentieel(!), verlengde audi-garantie (5 jr, 100k oid)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    28
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: S5 aankopen in Duitsland: tips & tricks gevraagd

    Ik ben momenteel al alle zoekertjes in de gaten aan het houden en het is inderdaad wachten op 'de juiste' op vlak van opties, prijs en bv ook afstand tot de wagendealer.

    Enkel opties die ik voor mezelf al had opgelijst was Virtual Cockpit, parkeercamera's, panoramisch dak, ambient lighting, sportdifferentieel, magnetic ride, B&O sound system.

    Natuurlijk zijn deze voor mij niet allemaal een must maar hoe meer aanwezig, hoe beter natuurlijk. Goeie insteek om het inderdaad vanuit retrofit-perspectief te bekijken, bedankt!

  5. #5
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.182
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: S5 aankopen in Duitsland: tips & tricks gevraagd

    Ten aanzien van import meest makkelijke advies om Chris Scuric ("Sjoeritzz") in te schakelen (www.voertuigimporteren.nl). Dat is zo'n beetje de hofleverancier van knappe bolides hier op het forum. Van 8 jaar oud tot gloednieuw besteld, alle drie de Audi's in mijn huishouden heb ik met hem geregeld.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Leeftijd
    28
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: S5 aankopen in Duitsland: tips & tricks gevraagd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper Bekijk Berichten
    Ten aanzien van import meest makkelijke advies om Chris Scuric ("Sjoeritzz") in te schakelen (www.voertuigimporteren.nl). Dat is zo'n beetje de hofleverancier van knappe bolides hier op het forum. Van 8 jaar oud tot gloednieuw besteld, alle drie de Audi's in mijn huishouden heb ik met hem geregeld.
    Ikzelf woon in België, is dit dan ook mogelijk bij hem of heb je nog een andere betrouwbare Belgische firma die zich hiermee bezighoudt?

  7. #7
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.182
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: S5 aankopen in Duitsland: tips & tricks gevraagd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Macheu Bekijk Berichten
    Ikzelf woon in België, is dit dan ook mogelijk bij hem of heb je nog een andere betrouwbare Belgische firma die zich hiermee bezighoudt?
    Goede vraag om hem zelf te stellen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •