Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Audi RS6 Performance Pro Line plus

  1. #1

    Standaard Audi RS6 Performance Pro Line plus

    Beste allen.

    Eindelijk komt mijn jongensdroom in vervulling.
    Na meerdere Audi’s te hebben gereden heb ik mijn huidige etron in geruild op een rs6

    Ik heb meerdere dingen op kunnen zoeken op dit forum, daar voor dank!

    Welke preventieve dingen moeten er echt direct na aankoop gebeuren?
    Tips en tricks?

    Heeft het pro line plus iets te betekenen in de begrensde snelheid? Ik lees over verschillende dynamische pakketen… echter kan ik dat nergens terug vinden.

    Gr niels


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    412
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance Pro Line plus

    Dat klinkt goed! Dik hoor!

    Zo even uit m'n hoofd, de oliezeefjes van/onder de turbo. Deze willen verstopt raken en dan gaan je turbo's naar de herrie wat erg hoge kosten met zich meebrengt.
    Dit kan je echter niet preventief checken, wellicht navragen bij de huidige eigenaar? Defecte injectoren, dit valt wel uit te lezen met VCDS en soms ook te merken met rijden.

    Verder zegt ProLine niets over de (max) snelheid. Als je een hogere vMax wilt hebben dan 250 zal je het dynamic packet inderdaad moeten hebben, maar elke tuner kan deze ook omhoog gooien voor je als dit belangrijk is.
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  3. #3

    Standaard Re: Audi RS6 Performance Pro Line plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door base86 Bekijk Berichten
    Dat klinkt goed! Dik hoor!

    Zo even uit m'n hoofd, de oliezeefjes van/onder de turbo. Deze willen verstopt raken en dan gaan je turbo's naar de herrie wat erg hoge kosten met zich meebrengt.
    Dit kan je echter niet preventief checken, wellicht navragen bij de huidige eigenaar? Defecte injectoren, dit valt wel uit te lezen met VCDS en soms ook te merken met rijden.

    Verder zegt ProLine niets over de (max) snelheid. Als je een hogere vMax wilt hebben dan 250 zal je het dynamic packet inderdaad moeten hebben, maar elke tuner kan deze ook omhoog gooien voor je als dit belangrijk is.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    412
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 Performance Pro Line plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 22rs6 Bekijk Berichten



    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heb je daar wat meer info over/wat duidelijkere screenshots? Is dat een officiele recall vanuit audi/pon?
    SQ5 2018 PL+ en nog zo veel meer
    TTS 8S Roadster 2016, PL+
    A3 8V Limousine 2018, Design PL+

  5. #5

    Standaard Re: Audi RS6 Performance Pro Line plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door base86 Bekijk Berichten
    Heb je daar wat meer info over/wat duidelijkere screenshots? Is dat een officiele recall vanuit audi/pon?
    Ja als je in het bezit bent van een van bovenstaande auto’s kan je je kenteken checken bij het rdw komt de terug roep actie naar voren


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •